..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Sanat doğaya eklenmiş insandır. -Bacon
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Gülmece (Mizah) > Bedirhan BOZKURT




3 Ekim 2010
Aileleri Bu İşe Karıştırma! Kendi Aramızda Çiftleşelim.  
Bedirhan BOZKURT
Düğünlerde göbekler atılır, pastalar dağıtılır standart olarak ve damat eve girerken tekmelerle yumr


:AGAC:
Evlilik yasal yoldan seks yapabilme hakkıdır. Sekste mutlu edebilme yeminidir ve bu konuda mukavemet imzalatmacadır. Bir de töreni vardır bu antlaşmanın "düğün" adı verilen. "Biz seks yapıyoruz" duyurusudur. Bir de aileyi bilinçlendirme ayinleri vardır "kız isteme" denilen. Ana ve baba vermek zorundadır kızı "madem gençler karar vermiş, bize de mutluluklar dilemek düşer" diyerekten... Ancak kız babasının aklından "kız verdikten sonra bana laf düşmez" geçmektedir.



Düğünlerde göbekler atılır, pastalar dağıtılır standart olarak ve damat eve girerken tekmelerle yumruklarla uğurlanır. Bütün bu şaaşalar, bütün bu çabalar bütün gece yorulup ortalama 8 saniyelik "huzur" içindir. Evlenmekteki amaç herkes için aynıdır. "SEKS"...



Bunu dile getirenler hakir görülür ve dışlanırlar, ancak temelde "evlilik" denince akla ilk gelen "gerdektir". Bu esas göz önünde bulundurulacak olursa; "bana verir misin" ile "benimle evlenir misin" arasındaki tek fark "seninle seks yapmak için nikah memurundan onay alıyorum" anlamına gelen "benimle evlenir misin" sözünün biraz daha uzun süreli bir vaat olmasıdır...



Benimle evlenir misin derken erkekler aslında şunu da beyan ederler: "İşim bitince kıçımı dönüp yattığım zaman seni kaybetmekten korkmamak istiyorum".



Evlilik hakkında yeterli bilgiye ulaştıktan sonra daha acı bir gerçeğe değinecek olursak "benimle evlenir misin" sözünün derinlerinde çok büyük küfürler sakladığı gerçeğiyle yüzyüze kalıyoruz. Önce bu sözün yöneltildiği hatun kişiye, o hatun kişinin ebeveynlerine, erkek ve kız kardeşine ve o hatundan doğacak olan çocuğa kadar varan derin bir küfür...



Hala evlilik müessesesine güzel tarafıyla bakabiliyor musunuz? Eğer çocuklarınıza ve çevrenizdekilere evliliği dinsel açıdan anlatmayı es geçmeğe devam ederseniz, onlar bu konuya cinsel açıdan bakmaya devam edecektir. Sizi temin ederim ki; evlilik denen zımbırtı hergeçen dün daha da çirkefleşmeye devam edecektir.



Yasin ERSOY

.Eleştiriler & Yorumlar

:: eksik
Gönderen: Emel Kalender / , Türkiye
9 Kasım 2013
sert bir bakış açısı; irdelemeniz eksik kalmış.




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Aşk = Hayvanlık [Şiir]
Yüzüme Yağmur Değiyor Ya, İşte Bunu Seviyorum [Şiir]
Bir Askerin Yürek Yakan Günlüğü [Öykü]
Kutsal Muharebe [Öykü]


Bedirhan BOZKURT kimdir?

Lisedeyken babam benimle gurur duyardı, okul birincisiyle aramda bütün okul vardı

Etkilendiği Yazarlar:
Amacım mizah yapmaksa tebessüm etmeden bırakmam okuyanı, romantizm ise duygularını teslim alırım elinden...


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Bedirhan BOZKURT, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.