Olgunluğa erişmemiş şairler ödünç alır, olgunluğa erişenler çalar. -George Eliot |
|
||||||||||
|
feleğin çelmesi bandırır beni gökten ne yağmışsa kabulüm fakat vakitsiz gelmesi yandırır beni bir sabah içemez demli çayları gevşeyen ruhumun keman yayları hasretin duyduğum bahar ayları nisan yağmuruyla yundurur beni ibret levhasıdır türbeyle yatır ecel daim başta saymıyor hatır elin oğlu sallar pek keskin satır bir tahta misali yondurur beni korkarım akibet birgün niyazi cansız hayalime bakarsın bazı simsiyah saçlarım olsada mazi geçen yıl ki resim andırır beni ben buna üzülmem doğaldır gayet her beden ölümü tadar der ayet derin yar çağırır adım nihayet iştahlı muhteris sindirir beni dert açtı alnıma derin çizgiler bağrımı sızlatır yanık ezgiler ezrail belkimde katremi siler sarmalar yaremi dindirir beni garibim ayakta yoktur çorabım baykuş tüneyen ev kadar harabım huzuru kem kader rahı turabım arzı endam ile sundurur beni soğuk suyum üste tas tas boşalır takunya sayesi dilim sus alır yıkarken bakarsın boyum kısalır imam lastik misal sündürür beni beline bağlanan kemer ip idi dostlarım serseri türü tip idi başıma toplaşır üç beş zibidi imamın kayığa bindirir beni diyordu ki bizim müftünün falih ecik torpil varmış isen ki salih manzara olurmu bilmem ki talih acaba nereye kondurur beni muhatap bulsam bir ehli sünneti teklifim becaiş rica minneti mukimim çıkmasın eşek cenneti küçücük çocuklar kandırır beni merakım celbeder yese taş kafa ısırırım dili hangi tarafa tut ki gergedanız yahut zürafa gıyabımda rahmet ondurur beni kiraya gelirler her ayın dörtü etimi kemirir böceği börtü ısıtmaz incecik kefenin örtü üşürüm soğuklar dondurur beni benzemesin dünya hayat aynına yıllar ağır yafta asar boynuna genç yaşta girmeler toprak koynuna hakkaten bir maymun sandırır beni kabir azabı var hallerin yaman karakaş gözüne acımaz zaman heyülamı siler vermeyip aman üfleyip mum misal söndürür beni ağyarı beğenmez erbabı bendim yaşarken mersiyem yazardım kendim arada merhaba gönder efendim yeniden hayata döndürür beni..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © demir can, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |