Kitaplarla dolu bir oda, ruhlu bir beden gibidir. -Cicero |
|
||||||||||
|
yarım okkka kıyma mirim alması zor bu zamanda kaynar suya bir makarna salması zor bu zamanda pazar mahal temkinde kal komşun ile hep ortak al muzu mandalin portakal elması zor bu zamanda anayasan dahi sakat toplu kişner yavrum çok at it kopuğa tekme tokat dalması zor bu zamanda tütse ocak tütse baca ya müezzin yahut hoca bir temiz süt emmiş koca bulması zor bu zamanda alman faşisti hitlerin ki gibi olsun çitlerin taşa alışmış itlerin yılması zor bu zamanda böyle kader böyle yazı içlenip ağlarım bazı makam ile türlü sazı çalması zor bu zamanda eline düşmeyin kafir değilse yüzüğün safir üç günden fazla misafir kalması zor bu zamanda makyajımdan eser komaz deyü elin yüzü yumaz bakarsın beş vakit namaz kılması zor bu zamanda taşır fikri dolsun tasım dostlar bile olur hasım sıcak içten bir tebessüm gülmesi zor bu zamanda afla salarlar haşini tutar her köşe başını mendil alıp gözyaşını silmesi zor bu zamanda kimsesiz öksüzü süzün göz bebeğin içi hüzün utançla kızarır yüzün solması zor bu zamanda bekle bahar yazlarını ucuz al göl sazlarını çünkü ördek kazlarını yolması zor bu zamanda bozdur hamidin reşatın türküsü gibi Neşet'in orta halli bir poşetin dolması zor bu zamanda yalnız yerler bey ağları süy kaymağı bal yağları ferhat misali dağları delmesi zor bu zamanda ağza cigara verdimin dermanı olur derdimin ambulansın ilk yardımın gelmesi zor bu zamanda işin sırrı darpta saklı ayrılır haksızı haklı fikir verip insan aklı çelmesi zor bu zamanda aidat öder tokiye zavallı kızın rukiye ortadan ekmek ikiye bölmesi zor bu zamanda ecel döşek çığır bazı esnaf karısı binnazı hakkında yok ötenazi ölmesi zor bu zamanda..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © demir can, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |