..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
"Leyla'nın işi naz ve işve; Mecnun'un gözü yaşı çeşme çeşme..." -Fuzuli (Leyla ile Mecnun)
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > İtiraflar > Vildan PIRLANT




9 Eylül 2010
Neden..?  
Vildan PIRLANT
Acı bazen umutları yok eder ya;bir sevgiye ihtiyaç duyarız.Hiç yoktan bir sevgi sıkıca sarılmak ve sarmak isteriz. Gözyaşlarını kalbimize hapsederiz. kaldıramayacağını bildiğimiz halde bütün acıları kalbe yükleriz. Ne günahı var..?


:AFJF:
Acı bazen umutları yok eder ya;bir sevgiye ihtiyaç duyarız.Hiç yoktan bir sevgi sıkıca sarılmak ve sarmak isteriz. Gözyaşlarını kalbimize hapsederiz. kaldıramayacağını bildiğimiz halde bütün acıları kalbe yükleriz.
Ne günahı var..?
söylermsiniz ne günahı var sevmekten başka?Ne günahı var güvenmekten başka..SAdece sevgi barındırır içinde.Neden bu sevgilere layık kimse bulamaz..
Neden hep yenilgi alır?Neden hep ağlayan gözler,yanan acıyan yürek olur?Çok mu zor içten sevmek,çok mu zor gönül vermek,çok mu zor üzüntüye gülerek karşılık vermek?Söyleyin çok mu zor?Niçin insan arkadaşına,ailesine,sahip olduğu tüm değerlere sadık kalamıyor.? İşte yenilgi burada başlıyor. Bile bile,göz göre göre yenilgi..Vazgeçmek burada meydana geliyor.Pes etmek duygusuna burada varılıyor.Neden mücadele yok ediliyor? Sevmek zor ise o kalp neden taşınıyor? Bütün bu soruların cevaplarını bana içten ve yalansız olarak verebilirmisiniz.?Eminim bir bahaneniz vardır.Eminim hep ''AMA'' kelimesinin arkasına sığınırsınız.
Neden''AMA''
Neden''KEŞKE''
Neden''KORKU''
Neden''NEDEN''
Bu soruların cevapları çok uzun heralde..Gözleriniz doğruyu gördüğü halde, elleriniz doğruları parçalamakla meşgul.Neden herşeyin değeri kaybedilince anlaşılıyor?Neden gözyaşı dökmeden önce gerçekler görülmüyor?
Neden,Nedeen,Nedeeeen..?



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Gecenin Sessizliği
Kalbimi Kaybettim Anne

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Sende Sev Ama Sevilme..! [Şiir]
Yanlışım... [Şiir]
Kapanan Kapılar [Şiir]
Ölüm Döşeğii [Şiir]
İnkar Etme Yanarsın... : (( [Şiir]
Babam [Şiir]


Vildan PIRLANT kimdir?

Öğrenciyim. şiir ve buna yönelik yazılar yazıyorum. bunu yapmak hoşuma gidiyor. bazen insan içini dökecek kimse bulamadığında bir kağıt bir kalem ile arkadaş oluyor. tek hedefim okul öncesi öğretmeni olmak. toprağa ektiğim ufacık tohumları yeşertmek ve meyveleri tadlarına aldırmadan yemek

Etkilendiği Yazarlar:
özdemir asaf,montaigne..


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Vildan PIRLANT, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.