Güzellik her yerde karşılaşılan bir konuktur. -Goethe |
|
||||||||||
|
sen annesin. kalk bebelerin aş bekler sanarsın da hayatı anlayabilmeyi bekler kavramları öğret onlara insan, kamil, eşref, sadık, vefalı.. bebelerin bunları olmayı bekler nedir insan bil, bildir sen annesin eyy gözlerini uyku bürümüş kadın kalk sen annesin kalk silkin artık çağ o çağ değil ki bebelerin para bekler sanarsın da kanaatkar olmayı bekler yalan demeki yalan bilmesin onlar dolandırmaki dolanmasın başları derde süründürmeki sürünmesin baş eğip namerde cahil kalma ki cehaletin kelepçesini takılmasın bileğine seni kulluktan aşındıran bendleri yık, yık ki evladının üzerine yıkılmasın hüsran dolu yıllar gözü tok, sırtı pek vatan evladı olmayı öğret onlara sen annesin.. eyy yüreğini dünya kaplamış kadın kalk sen annesin kalk bebelerin sıcak döşek bekler sanarsın da bebelerin uhra bekler ölümü öğret onlara ölümlü nedir, kimdir,, dünya niyedir,öğret sen annesin eyy evladı için bağrı tutuşan anne kalk sen en cengiz annesin bebelerin anlı şanlı ecdad olmayı bekler sevgiyi öğret, saygıyı, büyüğü, küçüğü, azı, çoğu öğret hikmeti öğret, nimeti, şükrü, hamdı öğret sen bil ki der derdin devası var oda bilsin bilsinde acılar gördükçe dirilsin, gafletler gördükçe silkinsin.. çökmesin üzerine kara bulutlar güneşi öğret her sabah niye niye doğar öğretki geri gelsin eski anneler 3 kuruş için kardeşini kesenlerin kesilsin nesli.. vatanını vatan bilmeyin hainlerin tükensin kudreti evladını sırtından bıçaklayan babalar giremesin camilere utansın çarşı çarşı endam satan kadınlar düşünsünler ak düşsün kara perçemine sevabın en büyğünü çiğneyene anneciğim bana evlat olmayı öğret evlat olayım ki ana baba olayım bana ana baba olmayı öğret olayım ki evlatlar doğurayım... sen annesin insanlık kubbeyse sen şerefesin türküyse hayat; güftesi sensin her mana senin sesinde nasıl güzelleşir bil artık her masal senden duyunca içimizde depreşir her nasihat gözbebeklerin oynadıkça beynimize kazınır ellerin olmasa anne hiç yazarmı tebeşir kalk anne kaldır örtüleri uyan bana kanımda gezinen aşklarımı geri ver baharlar topla çağın çalkantılarından çiğnenmesin baharlar kışlar üzerime üzerime geliyor anne yardım et, oku, anla, dinle, yaşa annelerin en iyisi, en dürüstü, en güçlüsü olki benide yaşat anneciğim..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © hatice kaya , 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |