..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Yaşamak için topu toplam altı haftam kalsaydı ne mi yapardım? Tuşlara daha hızlı basmaya bakardım. -Isaac Asimov
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Şiir > Aşk ve Romantizm > su-eda




7 Ocak 2009
Serçe Yine Döktürmüş Ne Güzelde Söylüyor...  
şimdi gecenin bittiği yerdeyim.. seninleyim tebessümlerdeyim..

su-eda



:AHEE:
selam gece, uykusuzluk ne güzel bir arkadaştır sezen aksu söylüyorsa içimin incecik tüllerine dokundura dokundura..yine serçe döktürmüş taşırdıklarını toplamış derlemiş ne güzelde etmiş, ''ben her bahar aşık olurum,ruzgar olur, yağmur olurum, filizlenir anılarda gururum taşar içimde ruhum'' demiş, ne kadarda benim aşık oluşlarımı anlatmış, ne kadarda tıpa tıp beni anlatmış..bu şarkıyı dinlefrken aşık olunmasa hayat tad bulamazdı diye düşünmeden edemiyorum.
Ne zarif bir şeydir aşık olmak,duyguların en çiğdemi, en hoşu, en tutulası en ölünesi.. iyiki varsın sen aşk.. hücreye anlam veriyorsun, elimize alıp kolleksiyon yapamadığımız, saklayamadığımız, tutupta kurutamadığımız, yada yakalayıpta saklayamadığımız her şeye anlam veriyorsun. bakışlara mesela sen olmazsan özlenmezdisevgilinin gözlerinde ki renk, gözbebeğindeki masumluk titreyerek.sen olmazsan ey aşk, ayrılırken dökülen gözyaşları olmazdı, hoş kavuşmak olmazdı ya ayrılıkta olmazdı.. sen olmasan ey aşk, sevgiliyi yakalar, kucaklarcası bakışmalar olmazdı ki..hasret olmazdı, yürek seni çok seviyor, onu cennete çeviriyor mevsimlerle donatıyorsun ey aşk..sen olmasan sevgilinin sesi yıllar sonra hala kulağımda çınlamazdı..en acı sözler bile yıllar sonra bu kadar güzel hatırlanmazdı..sen olmasaydın ey aşk, sevgili sevgiliye darılmazdı, sen olmasan bu kalp bir sevgi için yorulmazdı..kendini avareliğe sarpa sarmazdı..ey aşk, sen yaratıldın diye yaratıldı kainat,,sen varsın diye varım.. sen olmasan ey aşk, ölümün bir kıymeti olmazdı. görüyorsunya elimin değemediği ama hayatımın semeri olan herşeyin ışığı sensin..



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın aşk ve romantizm kümesinde bulunan diğer yazıları...
Selam

Yazarın şiir ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Sevgiye Hakkını Veren Cümle Hangisi?
Lurdun Tutkusu Suç
Kalk Annem
Bugüne Dair Birkaç Cümle
Bahçemdeki Fidedeler Çiğ Taneleri Yine...
Hala Orada Olabilir...
Bugüne Dair Birkaç Cümle
Ey En Güzel Olan...
Ne Çok Ben Kaldım Sende

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Evliliğe Tebessümle Bir Bakış Atalım Mı... [Deneme]
Su'nun Keşkeleri [Deneme]


su-eda kimdir?

her sabah mutlu kalkarım yatağımdan, mutlu olmak için özel bir sebep aramam, çünki özel sebebim var zaten. . beni mutlu eden bir eş ve 3 çacuğum için ne desem az. . her akşam mutlu yatarım yatağıma. . mutlu olmak için özel bir sebep aramam , özel sebebim var zaten, eşim için, çocuklarım için harcadığım tüm kalorilerim, sevdiklerimle muhabbetlerim, rabbime ibadetlerim, sevmediklerimle illede karşılaşmam ve tebessümle nefsimi terbiye edişim. . yani bir günümü dolduran ne çok güzel şey var ne desem az. .

Etkilendiği Yazarlar:
değişebiliyor..


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © su-eda, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.