..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Gerçeğin dili çok yalın. -Euripides
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Eleştiri > Türkiye > Ramazan Gökner




25 Nisan 2010
Yıl 2030... Haberler  
Ramazan Gökner
*ABD-ÇİN Savaşında sona yaklaşılıyor…Her iki taraftan toplam 500 milyon ölü olduğu açıklandı. Rus kaynakları ise rakamın çok daha yüksek olabileceğinde ısrarlı. *Rusya ve Türkiye devlet başkanları ABD ve Çin ‘in yeni sınırlarını görüşmek için bir araya geldi.


:AFDI:
*ABD-ÇİN Savaşında sona yaklaşılıyor…Her iki taraftan toplam 500 milyon ölü olduğu açıklandı. Rus kaynakları ise rakamın çok daha yüksek olabileceğinde ısrarlı.
*Rusya ve Türkiye devlet başkanları ABD ve Çin ‘in yeni sınırlarını görüşmek için bir araya geldi.
*İsrail,Kudüs meselesini görüşmek için Türkiye’den randevu istedi.
*Filistin yönetimi ise Türkiye’nin dostluklarına sadık kalacağı ümidini taşıdıklarını yineledi.
*Musul ve Kerkük’de ki kalkınma faaliyetlerini yerinde gören içişleri bakanı,yakında Musul ve Kerkük’ün Türkiye’nin en gelişmiş şehirleri arasına gireceğini açıkladı.
*Fransa’nın Türkiye’den istediği borç geri çevirildi ancak Fransa’nın mali krizden çıkması için mutlaka yadım yapılacağı açıklandı.
*Ermenistan’da 2031, Türk yılı ilan edildi.
*Kıbrıs birleşik devleti başkanı yaptığı açıklamada Türkiye’nin kendilerine yeni fonlar açacağını umduklarını söyledi.
*Almanya, Türkiye’ye yapılan yoğun göçten rahatsızlık duyduklarını açıkladı.
*Yalnızca Türk vatandaşlarına verilen Mavi Kimliğin yakında dost bazı ülke vatandaşlarına da verilebileceği açıklandı. Bu şekilde Türkiye’ye yaşanan yoğun göçün önünün alınması amaçlanıyor.
*Türkiye A milli takımı Dünya Şampiyonasında üst üste 3. Defa şampiyon oldu.


.Eleştiriler & Yorumlar

:: Bu Benim Ütopyam...(!)
Gönderen: Ramazan Gökner / , Türkiye
30 Nisan 2010
İnanın diye yazmadım, İnandığım için yazdım, İstanbul da hayaldi, Fatih fethedip geldi, Siz olsaydınız eğer, Ağlardınız surlarda, Bu milletin evladı, Boşa durmazdır asla, Amma inanmayın siz, Bu yalnızca ütopya... Ha... Selena izlemiyorum ben, Yaşım çok daha yukarıda, Siz fazla izlerseniz, Hayal olur her rüya, Sevri kabul edenler yoktur şimdi burada, Ne olur be kardeşim, Bir örnek verin bana... SAYGILAR

:: Ütopya??
Gönderen: Halil / , Türkiye
28 Nisan 2010
Birden yazdıklarınızı okumaya başlayınca atvde bir zamanlar yayınlanan bir dizi aklıma geldi."Selena". Aniden "Seee...,Leee...,Naaa...,Selena,Selena" diye bağırıp ütopya'ya gidesim geldi... Bu yazdığınızın 20 yıl sonra görebileceğimiz bir Türkiye olduğunu iddia ediyorsanız bugünkü Türkiye'nin durumuna şöyle bir göz atmanız lazım.Her geçen yıl sevr antlaşmasının hükümlerine daha bir yaklaşıyoruz...Bu düşüş ivmesiyle fizik kurallarına göre böyle tepelere çıkmayız,yere çakılırız...

:: Umarım
Gönderen: tevfik / , Türkiye
28 Nisan 2010
Şu an için biraz ütopik görünse de olacağını ümit ettiğim şeyler.Umarım bir gün böyle bir dünya devleti oluruz.

:: Sadece
Gönderen: Ramazan Gökner / , Türkiye
26 Nisan 2010
Sadece gerçeğe yakın bir tahmin Mustafa bey ve Türkiye Malezya olur mu diyen çağdaşlarımıza(!)ayrıca Ferhan Şensoy gibi usta(!) oyuncularımıza bir cevap.İnanırsınız veya inanmazsınız o size kalmış ama ömrünüz olursa 20 yıl sonra görürsünüz. Saygılarımla...

:: Hangisi ?
Gönderen: Mustafa Şakarcan / , Türkiye
26 Nisan 2010
İronik bir eleştiri mi? Ütopya mı? Dilek mi? Yoksa, iktidarın ''stratejik derinlik'' diye bahsettiği politikanın sonucu olarak, bir öngörü mü ? Feraset eksikliğime verin ama... Gerçekten anlayamadım. Teşekkür ve saygılar.




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Her Kar Yağdığında... [Şiir]
Yıkılan Hayaller [Şiir]
Bir Volkan Patlamış Avrupa'nın Üstüne [Şiir]
Yaş Otuza Kaymakta [Şiir]
Sefillik [Şiir]
İsimsiz [Şiir]
Şemsim [Şiir]
Melek [Şiir]
Bir Hayalin Peşinde [Şiir]
Efendim [Şiir]


Ramazan Gökner kimdir?

Yazarlık yolunun başında. . . Hayatın tam ortasında. . . Başarının yamacındayım. . .


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Ramazan Gökner, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.