Güzellik her yerde karşılaşılan bir konuktur. -Goethe |
|
||||||||||
|
kalbi de acıtmazmış yazılanlar,yaşanılanlar eskiden verilen değerler artık kaybolduysa yerine oturmaz taşlar eskiye döndüremez gerçekler.. o söylenen sözler duyulduktan sonra affetmez,gururuna yediremez bu kalp.. gerçekler,gerçekler,gerçekler.. nasıl bir şeydir nasıl da maskeleri düşürmeye gücü yetiyor herkes bu yüzden karşı tarafı suçlayıp durur eğer şimdi bu kadar umursamaz, bu kadar sevgisiz ve güvensizsem nedeni karşıma çıkan yanlışlar... artık sen de bunlardan bir tanesisin.. her ne kadar kendini suçsuz zannetsen de... sen sanıyor musun benim kadar acı çektiğini? benim kadar dürüst davranabildiğini? eğer cevabın evetse aynaya dönüp tekrar bak bi kendine gerçekten gerçek seni görebiliyor musun? yoksa sürekli yalanların arkasına saklanmaktan kendi yüzünü unutmuş musun? hadi diyelim ben yanlışın ta kendisiyim ya sen? eğer şimdi doğruysan geçmişte hiç yanlış yapmadığını söyleyebilir misin? ya da her yaptığın yanlışın küçük olduğunu mu düşünüyorsun? eğer düşüncen buysa yanılıyorsun.. senin için bi önemi olmasa da elbet senin de hataların vardır sakın karşımda durup olmadığını söyleme bir kere daha yalan söyleme kendine.. gerçekten sen benim gibi olamazmışsın benim kadar değer veremezmişsin değer verdiğini söyleme sakın değer veren hata kabul edildikten sonra kendini küüçük düşürecek sözler söylemez, kendini yücelterek adım atardı ben seni gözümde büyütmüşüm gerçekten büyüklük yapabileceğini nasıl düşünmüşüm o kadar yalanın içindeyken sana yardım edebilmek için elimi uzatmıştım hata yaparken bile elini hiç bir zaman bırakmamıştım sımsıkı tutmuş,hala seni düşünüyordum ne için peki?? ne için olduğunu zaman gösterecek kimin nasıl biri olduğunu, yapılan bir yanlışı daha şimdi ise sana teşekkür ediyorum.. benim güçlü olmamı sağladığın için her yanlış güçlü kılar oldu beni yanlışlardan kendime bir yol çizdim şimdi o yolda yalanlardan uzakta tek başıma ilerlemekteyim..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © seçil, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |