Pek çok doktorun yardımı ile ölüyorum. -Büyük İskender |
|
||||||||||
|
Yoksa gözünün ucuyla, bize mi bakmaktadır, Sakın ha zaafa düşme, hazırlıklı ol her zaman, Sen saldırma onlara, onlar sana saldırmadan, Unutma önceliklerin hep barış olmalıdır, Barış imkanı varken, hiç savaşılmamalıdır, Milletinin fertlerine eşit davranmalısın, Terazinin dengesini asla bozmamalısın, Fıtratın gereği olan her şeyi özgür bırak, Allah'ın verdiklerine getirmeyesin yasak, Sahipsizlerin ve kimsesizlerin sahibi ol, Kapına gelmesin kimse, sen onları ara bul, Açlığı bilemezsen, anlamazsın hallerinden, Oruç tut ki anlayasın açların dillerinden, Her insan gibi sakın kul olduğunu unutma, Başını yastığa koyduğunda kaygısız yatma, Yönetmek için çok ağır yükleri yüklenmişsin, Yükleri yüklenirken de, çok vaadler vermişsin, Çevrende yalakaların her zaman olacaktır, Onlara uyarsan millet, zararlı çıkacaktır, Hesap günü bil ki zordur, yönetimdekilere, Kendini kandırıp, sakın uymayasın nefsine, Har vurup harman savurma, topraklar çok değerli, Alınlar yere konmalı, topraklar öpülmeli, Görevlerini yaptılar, gitti babalarımız, Toprağın her zerresine, bulanmış kanlarımız, Mübarektir üzerine bastığımız topraklar, Toprakla bütünleşmiş, yatmakta şehir atalar, Ey şehitlerin evladı, sığın her an Allah'a, Milletini ulaştırmak istiyorsan felaha.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © SİNAN KARAKAŞ, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |