..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Düşgücü güzelliği, adaleti, mutluluğu yaratır. -Pascal
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Şiir > Bireysel > Fadime Özkaya




18 Mart 2010
Bir Masal Kahramanı  
Fadime Özkaya

:BJHI:
Bir varmış bir yokmuş...
Birbirine karışmış gecenin rengi, gündüzün karanlığı.
Cennetin izini sürermişim günlerin, haftaların, ayların hesabını bilmeden.
Şimdi saatlerin hesabını yapıyorum akrebin yelkovandan kaçmalarına inat.
Bağ çapasını alıp toprağı kazdığım:''Nerde bu oruç ben de tutacağım.'' dediğim yıllardı.
Çamurdan ekmek, tarla çiçeklerinden buket, vişnelerden kulağıma küpe yaptığım günlerdi.
Şimdi kulağıma küpe olanlar başka...
Diz yaralarıma, kırılan oyuncaklarıma, oyunu bozan arkadaşlarıma ağladığım zamanlardı.
Şimdi ağladıklarım başka...
Annemin yaptığı muhallebiye, babamın pazardan aldığı ekmeğe mutlu olduğum yıllardı.
Şimdi mutlu olduklarım başka...
Kardeşimin tokasını, komşu çocuğunun oyuncak bebeğini istediğim zamanlardı.
Şimdi istediklerim başka...
Erkek çocuklarla bilye yarıştırdığım, kavga ettiğim yıllardı.
Şimdi yarıştıklarım başka, kavgalarım başka...
Bu sabahlar, akşamlar, güneş, ay, yıldızlar, yağmur ey rüzgar!
Geldik gidiyoruz bu bahçeden.
Önümüzde yollar, ayrılıklar, kavuşmalar peyda olmakta.
Yorgun düşlerim, uslanmaz hayallerim, korkulu rüyalarım, cıvıltılı seraplarım...
Ve sen ey en sevdiğim rüzgar, ikindi fısıltısı, toprak kokusu getiren yar, on yedilik lil !
Kanında can, ruhunda umut, sende ömür, bende de senin coşkun var.
Gittiğim yere kadar gelir başucumda beklersin.
Çocuktum büyüttün.
Varım, varsın.
Varız...



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın bireysel kümesinde bulunan diğer yazıları...
Anadolu'ya Düşen Mavi Cemre

Yazarın şiir ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Sokak
Benden Öte

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Sarayköylünün Dondurması [Öykü]
Küresel Kabus [Öykü]


Fadime Özkaya kimdir?

Havada asılı kalmış sözlerin avcısıyım kendimce. . .

Etkilendiği Yazarlar:
Orhan Veli Kanık


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Fadime Özkaya, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.