En büyük mutluluk ve en büyük sıkıntı anlarında sanatçıya gereksinme duyarız. -Goethe |
|
||||||||||
|
kaybetmedikçe bilinmez değeri ben senin nefesin olmak istedim sadece sen ise kapında durmama rağmen hayatına girmeme izin vermedin yollarına kırmızı halılar sermeme rağmen... Bir arkadaşım gerçek yüzlerin ayrılırken görüldüğünü söylemişti haklıydı benden bunca zaman sakladığın yüzünü gördüm artık taktığın maske düştü duyuyor musun sesimi sana olan nefretimi sana yazdıklarımı okuyabiliyor musun peki hiçbir duygumu saklamadım senden seni sevdiğimi söylerken samimiydim ama sen onu söylerken içinden bana gülüyormuşsun aslında sana inanıp güvendiğim için... o kadar güzel tanıttın ki kendini bana şimdi seni tanıdığım günle ilgili cümlelerim hep keşkeyle başlıyor ama şunu çok iyi biliyorum seninleyken mutluluğumu anlatabilcek kelimeler bulamıyordum susuyordum... gözlerim kapalı nefesini kalp atışlarını dinliyordum onlar anlatıyordu söylemek istediklerimizi onların da yalan söylediğine inanmak çok zor o kadar gerçek o kadar içtendi ki beni sevmediğini düşünemiyorum böyle anlarda son yazdıkların gözümün önüne geliyor işte o zaman inanıyorum sevmesen bile susma iyi birşeyler söyle bırak geçmişi duygularını hislerini anlat bana yalan olmadığını söyle defalarca sana inana kadar yeter ki sırtını dönme ne olur bana gülümseyen dnzm olarak kal sevmesen bile...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © seçil, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |