Dünyada birbirinin eşi ne iki görüş vardır, ne iki saç kılı, ne de iki tohum. -Montaigne |
|
||||||||||
|
zaman ölüyordu avuçlarımda korkulu gözlerle baktı bana yalvarışlarını dinledim tik taklarında Az önce bir cinayet gördüm odamda zamanı öldüren katil bendim oysa hayatımı çalan, kaçan ölüme yaklaştıran o olsada zamanı öldürdüm ben odamda hafif bir kalp sızıntısı kapladı içimi ölünce zaman avuçlarımda aynada katil yüzüme baktım zamansızca artık özgürdüm bu dünya da zaman ölmüştü benim odamda... Yeniden yaktım bir sigara acı içinde çektim içime dumanını öyle bir üfledim ki yapraklar kımıldadı yüreğimde sarı kuru yapraklar mahzunun yüzünde bir garip gülümseme dudaklarımda mühürlü kelimeler bıraktım zaman öyle apansız öldü ki ben don'a kaldım... oysa ne garip hatıralarımı dizelemiştim dakikalarına saniyelerinde akarken deli taylar gibi saatlerine uzattım hasreti ve takvim yapraklarından aşırıp kendimi seni bekledim bilmem kaçıncı özlemini Gelmedin sen, gelemedin belki de zaman her şeyin ilacı değilmiş demek işte ben ozaman öğrendim beklemek yalanmış diye aldım elime körelmiş gençliğimi vurdum zamanın yüzüne akıttım nefretimi önce tükürdüm suratına küfrettim zamansızım artık takvim yaprakları benim için dönmez geçmez zaman yaşlılığıma işlemez zaman yalnızlığıma ölü bir türkü dilimde şimdi zaman... ben dilimde türküm içimde hazin baharımı yaşatırken kapadı gözlerini zaman gözlerimin içinde yitirdik gittik gençliğimizi içinde....
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Ersn, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |