..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Herkes aynı notayı söylediğinde uyum elde edilmiş olunmuyor. -Doug Floyd
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Şiir > Yaşam > Ersn




7 Aralık 2009
Alınganlık Üzerine Düş'sel Felaketler (1)  
Ersn

:AGEB:
Hadi gel kaçalım buralardan, Aşar bizi bu diyar bu dağlar bu taşlar. Gidelim buralardan ellerimiz ellerimizde.Belki görürüz kırlangıçların uçuşunu papatya kokulu patikalarda,bakarsın rast gelir Nazım'ın bahsettiği ulu çınar,Belki de köhneye gizlenmiş bir köy okulunda, cıvıltılı sesleriyle çocuklar görürüz,Hayat güzel be dost'um hayat güzel, Neleri yitirdik, neleri kaybettik belki,En sevdiklerimizi kaybettik bir göz açımlığında, bir solukta onca zaman yitirdik tek seferde, ne için, neden yitirdik, mutluluğa koşa bilmek için yeşil çimenlerde, Ne geçti elimize bakınca tutabileceğimiz, Bir hiç, Keşke HİÇ'ler de tutulabilse, hissetmekten de öte avuçlarımızda taşıyabilsek, en güzeli bir denizin kenarında gitti bir gece, öyle dalga falan yoktu, sakindi doğa ana, bende kopan fırtınaları saymazsak eğer, Yitirdiğim onca şeyin anısına bir de seni yitirdim ben orada, ve dalgasız denizde gidişin belki durgundu ama, yüreğimdeki fırtınalardan habersizdin, kapının her çalışında koşar adım sana gelirdim ben oysa, ve nasıl bunca yalnışı tek kalemde yapar insan şaşkınım hala, yine de bil ki gidişlerin acısı olsa da yüreğimde seveceğim bu hayatı delice...

Kaç yürek parçalandı üzerimde, adımın baş harfleriyle başlayan kaç acı yürek bıraktım ardımda saymadım,

Tek kaçışımı yaşamak isterken hayattan bocaladım, yıkıldım ve yıprandım, artık öyle iflah olmaz yaralara kavuştum ki, gerek yok kurcalamaya kanaması için, bir ses, bir söz, bir göz, yeter kanatmaya, hiç bilmedik vücutlarda seviştim saatlerce, ruhumu sattım bedenimi özgürleştirmek için, bedenimi sattım ruhumu evcilleştirmek için, ve hep satışlar da yaşadım zamansızca mekansızca, ama bir tek seni temiz tuttum düşlerimin arasında, hadi kaç gel gidelim artık buralardan, özgür kalsın fahişe ruhum bu dünya da, gezebilsin köy köy, sokak sokak, zaman zaman...

Özgürce gezebilsin dev çınarların arasında, beraber bakalım gök yüzünden insanlara,

Hadi kaç gel...

Yitirilmiş onca şey'e rağmen, yamacıma gel, kokunu sal üzerime, gözlerini gözlerime, izin ver tenim dans etsin tenin de,

Ve ne sen üzerine alın bu suçu ne de ben, masum tenimizin üzerinde birbirimizin imzası gibi kalsın kokularımız.



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın yaşam kümesinde bulunan diğer yazıları...
Alınganlık Üzerine Düş'sel Felaketler (3) (Güncel Sapmalar)
Alınganlık Üzerine Düş'sel Felaketler (3) (Ölü Zaman)
Alınganlık Üzerine Düş'sel Felaketler (2)

Yazarın şiir ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Bir İleri İki Geri


Ersn kimdir?

Alınganlıklar üzerine Düş'sel felaketler yazarı

Etkilendiği Yazarlar:
Yılmaz Erdoğan,Cezmi Ersöz,Ahmed Arif,Nazım Hikmet,Yılmaz Odabaşı


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Ersn, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.