Bir gün karşıma biri çıkacak ve bana: "Herşey olması gerektiği gibi olmaktadır, efendim" diyecektir. -A. Ağaoğlu, Yazsonu |
|
||||||||||
|
Yedi vazgeçiş Yedi yenik geçmiş. Zaten her geçmiş yenik değil mi zamana? Kül rengi ve mahçup, karm/aşık öyküler Giderek ve daha çok birikti heybemde. Kentler, medeniyetler, Vaha ve kavimler Geçtip gitti keşif zamanlarından. Büyürken kısaldı geceler, Uykusuz gözler ve telaş bıraktı geride. Sırn/aşık bir çocuk gülümsemesi Kaygısız rehavetler biriktirirken Unuttun; aslında iki yüzlüydü hayat. Kapılmadan dünya işlerine, Henüz büyümemişken Kendinde sakla beni İnsan en çok unutulmaktan korkar. Bana sorsan dün derim Oysa z/ahirmiş zaman. Zulüm her atlas tarihine yazılı Ancak büyüdükçe okunan. Vebali artarak boynumuzda Kendi sınavından evvel, Vazgeçtikten sonra, hazırdır Açılır yorgun parşomenler. (B)aşka bir tarif gerek, yeniden Yılgın kelimeleri silkelemiş Ezberleri unutmuş Kırağıları erimiş, baharı karşılayan İlk çocukluk anısı gibi. Damaktaki ilk ana sütü, yahut Yıldızları ilk kez görmek gibi. Seni her andığımda Aklımda bir söz olması gerek. Ah iki gözüm ölüm değil dert inan, Olsa olsa bir sarm/aşık hüznü Dal budak saran göğsümde. Kurşuna dizilen şairlerin Söylenmemiş kelimelerini özlemek, Olacakları bir ömürde Görmeyeceğini bilme telaşı belki de. Pusula zaman gibi, şaşmadan akar yolunda Her insan kendi zamanında pusulasını dinler Ve yaşıyorsak, yolumuzdaysak yani Yüzün, saklı ihtimaldir. Bir kavşakta büyür bütün öyküler Çocukluk geçilmiş bir b/ölüm olur...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Başak İşur, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |