Her insanda insanlığın tüm durumları vardır. -Montaigne |
|
||||||||||
|
Hayat bütün kapılarını viran gecelere açar.. Bu yüzden sadece gündüzleri anlatılacak Hikayelerim var… Melekler kanatlarını kırmadan az evvel Dil-baz lal olmamış, Kahin gözlerini dağlamamışken Acele zamanların en rehavetinde Gün geceye teslim olmadan Açılır oyun-bazın sandığı Bir geçmiş okunmaya hazırlanır, Her kumaş hikayesidir artık Sim; büyüdür avucunda ve her kelimeye bir dirhem Kül; hikayenin gizemi, yaşayanın dersi Bir avuç toz kalacak geriye, dinleyenin devr-i Tozdan toza karışır her mesel, yeniden anlatılmayı bekler İklimsiz zamanlardan esmer bir gülümseme, Pencere kenarları küf tutmamış henüz Kayısı ağaçlarının sakladığı bahçe kapıları Aralık kapılardan sızan utangaç notalar Bahçeler en çok yasemin kokar, Yaseminler en çok bahçelere yakışır.. Büyülü geçmişin en hünerli anlatıcısıdır sihir-baz Renklerin yazılmamış öykülerini anlatır Kendi renginde, beklediği öyküde kaybolur izleyen Bir büyü anı.. Ve kül yok çünkü henüz dillenmemiş Her bahçe öyküsünü bekler, bilir ki mutlak uğrar Her kapı bahçelere açılır ve patikaları rengarenk Gün batmadan az evvel son sihir zamanı, Alnında, hayatında buz gibi kalır bir karnaval sonu Ve bilirsin sim artık hep ordadır, mıh gibi Gün geceye, gece viranlığa açılır Her karnaval hayata karışır Ve her hayat kapılarını viran gecelere açar. Bir avuç kül sönmeye başlar, söz değmiştir bir kere Her toz meselini bekler, her sim kelimelerini Bu benden kalandır geriye. Yine geceden az evvel kalkıp gelir başka bir hikaye Sen de toz içindesin. Demek ki anlatacakların var. Dinlerim…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Başak İşur, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |