..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
"Leyla'nın işi naz ve işve; Mecnun'un gözü yaşı çeşme çeşme..." -Fuzuli (Leyla ile Mecnun)
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > Ömer Faruk YILMAZ




23 Haziran 2009
Sabır Güncesinden; Sana!  
Ömer Faruk YILMAZ
Gün doğmadan döneceğim...


:AIIE:
Bazen unutmadığımın tövbesidir ve çoğu zaman unuttuğunun şehadetidir cümlelerim. Biz düşerken kaybettiğim, ellerimle uzanıyorum yokluğuna. İçimin satır aralarından çalıyorum bu ihaneti. Ardın sıra buza kesmis gözlerimi, ah-layarak ısıtırken resmettiğim, kapkara boşluklardan birini daha yolluyorum şimdi sana. Ki bir kez daha bildiğim bütün selamlar üzerine olsun, üzerime gelen bir vedaya kaybettiğim! Ve selam olsun, elvedası içimde kalan sevdiğim!…

Bu sabah uyanır uyanmaz, gittiğinin bilmem kaçıncı günü diye fısıldadım kendime. Yüzümü yıkarken düşlerinle, parmaklarımın bir boşluğa daha düştüğünü farkettim. Gülümsedim aynalara. Hasretimin, yepyeni, bir çizgisi daha oldu diye sevindim. Boş tabağını seyrederken bir güzel boğazıma dizdim yemeğimi. Altı yalan, üstü hayal kıyafetimi giydirip, senden sonraya kalan tek insana taşıdım cesedimi. -Bakkal amca dedim, -bir paket sigaran daha var mı, hani içime çektikçe ondan sonraları tükettiğim? Eve dönerken, pencerede yokluğun gülümsüyordu yine. Merdivende gözlerinden sendelerken irkildim! Düşmemek için aklımın trabzanlarına yasladım hislerimi. Hani bildiğimiz kuş seslerinden arınmış, ismini haykıran kapı ziline takıldım bir süre, işkencen kapıyı açar diye bekledim. İçerde pusuya yatmış korkularım vardı yine; mesela hayallerim, ardı sıra düşlerim… Güneş en tepeden beynime batarken, bir güzel ağlamak için balkona attım sandalyemi. Akşam en yenisinden seni getirene kadar bekledim. İçeri alana kadar özlemini, sözlerinin bir kez daha kalbime battığını hissettim; ellerine yapma dedim… Ve ben bu kağıdı avuçlarıma alana kadar milyon defa gittin benden, kalem parmaklarıma sığınana kadar milyon defa terkettin…

”Olsun” dememi bekliyorsun biliyorum, fakat, kusuruma bakma sevdiğim; ”ölsün” dedim! Çektiklerim dipdiriyken karşımda ve boşluğun an gibiyken aklımda, hatıran da benim kadar gülsün istedim! Belki de bu yüzden ölmek kaldı dilimde! Ve böyle hatırlamak kaldı ya geriye. Artık ne gel diyebiliyorum, ne de çek ve çık; sanma bas git diyebildim. Velhasıl, velhasıl sevdiğim;…………? Hayalin gözlerimi çalıyor bak yine, müsadenle! Kalem burada kalsın gün doğmadan döneceğim…

.Eleştiriler & Yorumlar

:: .
Gönderen: irem turgut / , Türkiye
12 Ekim 2010
gerçekten mükemmel.gün doğmadan dönmeniz dileğiyle...




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın sevgi ve aşk kümesinde bulunan diğer yazıları...
Frezya
Dört Mısra Arası Hayalin

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Ey Kalbim
Bir Utancın Satırları
M'yi Alıyorum Bizden!
Kör Bir Ebe!
Sevdiğimi Söyleyin O'na
Sayıklamalar 1
Bağışla Beni!
Sayıklamalar 2

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Bekle - Zannet - Sabret [Şiir]
Sende Kaldı [Şiir]
Sinn - Raa [Şiir]
Ah Ne Yazık! [Şiir]
Oldu Mu Yar? [Şiir]
Kaçar Ayak [Şiir]
Olabilmek! [Şiir]
Olsun [Şiir]
Durmuyorlar! [Şiir]
Dolor [Şiir]


Ömer Faruk YILMAZ kimdir?

Et ve kemik, gölgesi yere düşmeyen insan. . .


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Ömer Faruk YILMAZ, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.