Özyaşamöyküsü başka insanlarla ilgili gerçekleri anlatmak için eşsiz bir araç. -Philip Guedella |
|
||||||||||
|
Yolda bir kere tökezledim.Onu uzaktan görüşümü düşündüm.Neşeli neşeli yürüyordu.Yanında ısrarla okuldan arkadaşımdır dediği şahıs ile.Yani C nokta.Oysa ben dahil bütün kasaba biliyordu C. onu seviyordu.Tabi peşinden ayrılmıyordu.O ise arkadaşım diye C.yi itmiyor,beni tarifsiz kıskançlıklara sürüklüyordu. Daha bugün beraber stajyerlik kursundaydık.Beraber çay içip,börek yedik çıkışta.Minibüse bindik.Ayakta kaldık.Matematikçi Murat’ da minibüsteydi.Onunla bir şey konuştu.Ben de yanındaydım.Şöyle Murat’ın koluna çokça diyemem hafifçe dokundu.Önce sinirlendim.Erkeklere arkadaşça da olsa dokunmasını istemem.İnince ona yanımda bir daha erkeklere dokunmamasını söyledim.Tamam olur; ama ne zararı var gibisinden bir cevabı oldu.Beni anladığını düşündüm.Onu eve bıraktım ;kendim eve gittim.Keyfim bozuk değildi.Akşama doğru gazete almak için çıktım ,bizim buranın ana cadde tabir edilen tek caddesinden yukarı doğru yürürken yanında C. ile onu gördüm.Okulda burnunun dibinden ayrılmayan C.Beraber garaja doğru yürüyorlardı.Bugün annesi gelecekti.Karşılamaya gidiyor ama neden C. ile.Bir bilebilsem. Onu aramaya başladım.Telefonu cevap vermiyordu.Nerdesin desem şu an ya evdeyim dese.Ben arkandayım dön de bak o zaman derim.Döner ne olur sonra.C.yi hiç saymıyorum bile suratına bakmam onun.Telefonum çaldığında boş bir çuval gibi öğretmenevinde oturuyordum.Beni aramışsın telefonum evde kalmış annemi karşılamaya gitmiştim dedi.C ile mi dedim.Ne dediğini anımsamıyorum.Ona olanları bir bir anlattım.Aradığı zaman bu işi bitirmeyi bile düşünüyordum.En son bunu söyledim.İşte o zaman sesi değişti.Bana bir söz ver lütfen dedim ona C ile arkadaşça bile olsa görüşme yalvarırım.Seni seviyorum.Yok bundan sonra böyle bir şey olmayacak dedi.Tamam dedim hiçbirşey olmamış gibi telefonu kapattık.Şimdi daha iyiyim. Yokluğuyla baş edebilecek olsaydım onu bugün terk ederdim.Bu üçüncü olayımız buna benzer .Hepsinde de şu kahrolası adam C. vardı tahmin edersiniz.Bir keresinde, arkadaşlar beni bırakır deyip gözümün önünde onunla gitmişti.O zaman bile onu terkedemedim. Aralarında bir şey yok biliyorum.Ama neden güzel rüzgarım hiç ne taraftan eseceğin belli olmuyor?Böyle şüphe yüklü bulutlar dolaştırıyorsun üzerimde. Yüreğim, deli yüreğim gururun aşkına yenik düştü.Onun gönlünü alıp telefonu kapattın yine. Not:Hikaye yaşanmıştır.İsimleri gizli tutmak,yapay isimlendirmeden daha güzel geldi bana .
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © aslı, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |