Sevgi en azgın yüreği uysallaştırır, en uysal yüreği azdırır. -Alexis Delp |
|
||||||||||
|
bir an canımın yandığını gördüm / sandım. nasıl mı hava soğuk biliyorsun mevsim kış bakmak için kendini ardına atmak istediğinin, gittiği yöne, bir pencereye, sokağa en yakın olana hemde, az az... daha az daha yaklaşınca için ürperir, sokağın karanlığı sesini korkutur, kendine telafuz edemediğin, cesaret edemediğin, sözcüklerin aklından geçerken, yüzünün, karanlık sokağı ardına alan camda yansımasına bakıp offff dersin ve camda bir buhar oluşur, aşkın buğusu, acının sancısı ve yemek kırıntısı gibi hani anlamlı ve atılması günah olanından, işte ona benzer, canın yanar sanarsın yaktıklarımı bir cam buğusuna katıp ben şimdi kanadığımı gördüm. elimi susturmak için kendime kapadım ve susamadım dudaklarım kuru sadece ve suda içmedim. dişlerimin arkasından zifir bir tat ve koku gelende ne dedim bir sel ve ben akıyorum. kalbimden geleceğini sandığım şey dişlerimin gerisinden geliyor. konuşmamak için ısırıyorum dilimi ve kıstırıyorum dişlerimle ağız içi yanak etlerimi. ben gerçekten kanıyorum. ama ona değil buğuya değil. ellerini bana uzatana. yüzümü korkakça geri çevirdiğime utanıyorum ve ben kanamayı hak ediyorum. asıl ben nede asaletsizmişim kabullendim bak ha! bir de ben çıplağım artık. donsuz geziyorum çarşıda pazarda... deli miyim sence?.. futursuzca yaşamaya karar verdiğim duygularımı ben korkutuyorum. içimdeki kaltağa savaş açtım. ilk darbede kendime yenildim. söylesene ben neyim. kendimi sakladığım bu yüz de ne kim doğru nasıl olacak çok mu çirkinim... soru değil bunlar cevap da ver ver me istersen de ben yusufun yanındayım üstelik beni oraya kıskanç abilerimde atmadı yakasından tutacağım biride yok iki düğmem kopmuş dikelim mi?
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Genuflect, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |