Çocukların eğitimi, zaman kazanmak için nasıl zaman yitireceğimizi bilmemiz gereken bir meslektir. -Rousseau |
|
||||||||||
|
İstanbulun etkili ve yetkili bir başkana gereksinimi var. Başkan, yine yanıldı ve yanlış bir iş yaptı. Metrobüs, İstanbul trafiğini rahatlatacak mı? Hayır. Ben, başkanın yerinde olsam saniye durmaz deniz trafiğini hizmete açardım. Ama pahalı deniz otobüsü ile değil. İstanbulun üç yanı deniz. Her yöne vapur çalıştır, şehiriçi trafiği rahatlasın. İnsanlar huzur içinde koşsunlar işlerine. Başbakan, üç aylığına da olsa vergi indirimi getirdi. Sen niye getirmezsin sayın Başkan? Yap şu otobüsü, treni, vapuru 1 lira, insanların soluk alsın biraz. Fiyatlarla kimse oynayamaz, beni linç ederler sonra mı diyorsun? Yapacaksın ki sana Başkan, Lider diyebileyim. Vatandaşını ancak böyle arkana alabilirsin. Devlet, gerektiği zaman tarımda, sanayide üreticiyi korumak için Sübvansiyon (= Destekleme Alımı) yapıyor. Sen de yap. Git pazara çarşıya, fiyatları ayarla. Adına Narh diyorlar. Gerekiyorsa Bütçenden öde esnafa. Asfalta yatırıyorsun parayı, Vatandaşını da afaltın üstüne kurban gibi yatırdın. Şu ucuz Deniz Trafiğini bir daha düşün, korkma , cesur ol. 2010'da Avrupanın Kültür Merkeziyiz. Hani nerede Kültür Merkezleri? Yerinde olsam iki sene önce varımı yoğumu koyardım ortaya. AKM'nin pabucunu dama atacak bir eser yaratırdım, millet de Avrupalı da parmak ısırırdı. Maliyet, para nerde deme sakın, ne krediler bulursun sen, ne Konsorsiyumlar koşar gelirdi ayağına. Ama işinize gelmez, biliyorum. Siz illa Cami yapacaksınızki oy alasınız. İstanbul'a Baş değil Başkan istiyoruz. OYLAR, CHP'ye. OYLAR, KEMAL KILIÇDAROĞLU'NA.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Gürcan Erbaş, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |