Umutlarım her zaman gerçekleşmiyor, ama yine de her zaman umuyorum. -Ovid |
|
||||||||||
|
Gittim… öyle bir gitmek ki tüm şartları zorlayarak ve imkansızlığa beş kala…vazgeçemezdim vazgeçmeyi hiç düşünmedim de zaten, vazgeçmenin anlamını henüz bilmediğimdendi sanıyorum ki Ne yolun başından nede baş koyduğum yoldan kolay dönebilmişliğim var birileri beni yolun dışına atmadığı sürece… ki atılsam bile o yolu ‘benim’ bildiğim zaman elimden geleni ardıma koymayacağımı korkarak gözlemliyorum şimdi hayatımın her kesitinde…Anlayamadığım zamanları anlıyorum…Anlamazlığım,bir yol daha olmalıdır inancım ilk kez işe yaradı sanıyorum…Şimdi beni bilmeyenler tuttuğunu koparırsın sen diyorlar,koparamadığımda hayattan koptuğumu bilmiyorlar,gülüyorum… Gittim… yarına inanarak yeniden,tebdil-i mekanda ferahlık vardır diyerek içimden,söylemek istediklerimi sökerek dilimden… Ne çok söyler gibi gözüktüm ve aslında ne çok sustum,bulamadım kendimi anlatabilmenin bir yolunu bulamadım şimdi düşünüyorum da anlaşılabilmek için anlatmaya da gerek yokmuş hani,yüreğini kaybetmiş bir insana söylenebilecek her şey boşmuş yani Gittim…Kaçmak için değil kendimden,unutmak için değil yüreğime kazıdıklarımı…’Son’ kelimesinin geç de olsa hakkını verebilmek için,çekilebilmek için kaybettiğim cephelerden,deli yanımı durdurabilmek için,yorgun yüreğime daha fazla işkence etmemek için ve gününün dününü daha fazla kirletmesine tahammül edemediğim için adamım sandığım yalanın… Terk-i (di)yar eylemek diyorum şimdilerde ben bu gidişe…Terk-i diyar,Terk-i yar ve işte hepsi bu kadar…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Gül Ezgi , 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |