Seviyorum, öyleyse varım. -Unamuno |
|
||||||||||
|
Yine gideceğim bu günlerde ama seni terk etmiyorum. Gözlerimin nemlediği ve nefes alışlarımın durgunlaştığı bir gün yine sana sığınacağım. Yeter ki koru sen gövdende taşıdığın her defasında beni sana sürükleyen o, avuç içi sevişlerini. Senin gölgendeyken yine gözlerimin önünden kimsenin uğramadığı yollar geçiyor. Yollar çatlamış içinden özleyenlerin, değmeyen gözyaşları sızıyor. İki dikili mum vardı, yüreğimi akıtabildiğim biri gittiğinden beri sana daha da sıkı tutundum. Parçalanmış parmak uçlarım acıyor. Sızan kan ise en çok senin gövdene aktığı için acıtıyor beni. Yenilmiş zaten insanlar bu dünyaya, çoğu sebepsiz. Anlamıyorum onları ama seviyorum yinede hala elleri olduğu içindir. Sızlıyor benim avuç içi çizgilerim. Korkuyorum bir gün sığınacağım bir ağacın olmamasından. Ve biliyorum aslında acımasız zamanın bir gün bizimde yollarımızı değiştireceğini. Birlikte ağladığım o, ağaç benim çocukluğumu taşıyor gölgesinde. Bir güz sabahı yüzümde kırmızı lekelerle uyanma düşüncesi korkuturken beni, bir bakıyorum ki ağaç yok. O, beni terk etmiş. Ve dünya avuçlarını bana çevirmiş; acıdan, neden böyle diyecek oluyorum ki acıtan iki söz ağaç ve hiç.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Özlem Kumaş/MeD-CeZiR, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |