Doğallık sahip olunan değil, kazanılması gereken bir erdemdir.
-Cervantes |
|
||||||||||
|
Hani otobüs yolculuklarında camdan dışarıyı seyrederken, ağaçları, çiçekleri, çocukları dünyayı seyrettiğiniz anlar olmuştur, sonra kendiniz seyredersiniz onlara bakarken, işte o anlar... Geçmişinizi düşünürsünüz, çocukluk yıllarınızı,zamanın ne kadar çabuk geçtiğini, O an(a) şimdiki zamana gelir yüreğiniz, Kamburlaşan bedeniniz,üzüntüleriniz, Mutsuzluklarınız çarpar gözlerinize, sonra gülümsersiniz geleceğinize... Hani mucizelere inanan çocuklar gibi mucizeleri beklersiniz,ne olacağını ve ne beklemeniz gerektiğini bilmeden mucizeleri bekler durursunuz o anlarda ... Ama hayat geçip gitmektedir, bir mucizenin göz kırpışını beklemeyecek kadar kısadır hayat... Yaşadıklarımdan öğrendiğim bir şey var der şairin biri, "Yaşadın mı büyük yaşayacaksın, ırmaklara,göğe,bütün evrene karışırcasına Çünkü ömür dediğimiz şey, hayata sunulmuş bir armağandır Ve hayat, sunulmuş bir armağandır insana..." Ve hayat mısralarda adı geçtiği gibiyken , Sunulmuş bir armağanken insana, Hayatın tam içinde olmalı insan, Beklememeli, Hayata karşı emin ve hızlı adımlarla yürümeli, İşte o zaman mucizeler gerçekleşebilir, Ve mucizeleri gerçekleştirebilir...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © yaşamın kıyısında, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |