..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Doğallık sahip olunan değil, kazanılması gereken bir erdemdir. -Cervantes
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Eleştiri > Politik Olaylar ve Görüşler > CEM AKKILIÇ




20 Eylül 2008
Onurlu Komutanıma  
CEM AKKILIÇ
Dün bu mektubu bana sayın Kotan yollamıştı.Emekli Orgeneral ve Atatürk’cü düşünce derneği başkanı sayın Şener Eruygur’un cezaevinde tansiyona dayalı geçirdiği kaza sonrasında hastaneye kaldırılmasının ardından paşamızı ziyarete giden Hasan Kotan beyin bu anlamlı mektubunu,Türkiye’nin geldiği noktayı net bir biçimde göstermesi bakımından burada yayınlama gereği hissettim.


:BCCA:
Dün hastaneye ziyaretinize geldim. Akşama doğru yoğun bakıma alınmıştınız, sizi göremedim. Başhekim ve eşinizle görüşme fırsatı bulabildim. Sağlığınızla ilgili bilgi aldım.


Sayın Genel Başkanımız ve Değerli Komutanımız, sizlere büyük geçmiş olsun dileklerimi iletmek istiyorum.


Ne sizin ne Sayın Hurşit Tolon paşamızın cezaevinde tutulmanızı içime sindiremiyorum, her türlü kirliliğin, hainliğin, işbirlikçiliğin, namussuzluğun, soygunun, talanın, din sömürüsünün odağı haline gelmiş olanlar kısacası Mustafa Kemal Atatürk'ün kurduğu pırıl pırıl Türkiye Cumhuriyeti'nin düşmanları her alanda söz sahibiyken cezaevlerinde veya hastanelerde olmanızı içime sindiremiyorum. Ulusalcılığın ve Atatürkçülüğün suç sayılmasını içime sindiremiyorum.


Sayın Genel Başkanım;

Size, ailenize ve sizinle aynı düşünceleri paylaşan Büyük Türk ulusuna tekrar geçmiş olsun dileklerimi sunar acil şifalar dilerim.


Saygılarımla

ADD İZMİT ŞB.

BAŞKAN YARDIMCISI

Hasan Kotan 18 09 2008.


Dün bu mektubu bana sayın Kotan yollamıştı. Emekli Orgeneral ve Atatürk’cü düşünce derneği başkanı sayın Şener Eruygur’un cezaevinde tansiyona dayalı geçirdiği kaza sonrasında hastaneye kaldırılmasının ardından paşamızı ziyarete giden Hasan Kotan beyin bu anlamlı mektubunu, Türkiye’nin geldiği noktayı net bir biçimde göstermesi bakımından burada yayınlama gereği hissettim. Kendisine bir defa daha teşekkürlerimi arz ediyorum.


Asma kilitci Burç

Geçen hafta Deniz feneri çetesi ile ilgili yazdığım yazılardan sonra e-posta yağmuruna tutuldum. Çoğunluğu her zaman olduğu gibi küfür, hakaret ve tehtitlerden oluşuyordu. Bunların hiçbirinde gerçek isim yazılmamıştı. Ancak olumlu görüşlerin içerisinde sevgili Selçuk Aral abimizin gönderdiği yorum oldukça enteresandı. Selçuk abi yolladığı yazıda; ''Deniz Feneriyle ilgili yazını okudum. Daha sonra bakalım wowturkey sitesi bu konuya neler diyecek diye gidip baktım. Ört-bas etme cabalarındalar. Site sahibi Burç Acar başlığı, başına gelecekleri bildiğinden çoktan kilitlemiş, kimse laf edemiyor.'' diyordu.


Hazmedemiyorlar

Bu Amerikan kovboyu site sahibi ve birkaç denetçisi, her zaman olduğu gibi hiçbir karşı sesi hazmedemiyorlar. Gerçekleri yazan üyelerin mesajlarının altında ezileceklerini bildikleri için anında siliyorlar yazıları. Ellerinde asma kilitlerle dolaşan denetçi bozuntuları, iktidarda bulunan AKP hükümetinin en ufak bir eleştiriye uğramasını istemedikleri için anında kilit vuruyorlar başlıklara. Bunlar o derece yalaka ve yüzsüzler ki, ''bakın biz her konuda başlık açabiliyoruz'' demek için açtıkları bir başlığı, Selçuk ağbinin dediği gibi başlarına gelecekleri bildiklerinden kilitlemek zorunda kalıyorlar.

Bu arada sitenin sahibine bir çağrı yapmak istiyorum;

Burç Acar, arasıra online olduğun sitende Türk ordusunu ve askerliği karalamayı bırak ve geri dön Türkiye’ye. Halkımızın kutsal saydığı bu vatani görevi soğutmaya çalışmanı çok komik buluyorum. Askerlik görevini yerine getirmeye karar ver, söz veriyorum bir daha wowturkey nokta com hakkında tek bir yazı yazmayacağım. Hatta otobüs biletini alıp, seni kışlaya uğurlayanların arasında alkış tutup, cebine de bolca harçlık koyacağım.

19 Eylül 2008
http://cemologyonuncukoy.blogspot.com/2008/09/onurlu-komutanma_19.html



* * *

DİKKAT HIRSIZ VAR!

Özellikle İzEdebiyat sitesine dadanan ERDİNÇ ARAS isimli yazı hırsızı, yazılarımı çalmaktadır. Aynı şekilde başkalarının yazılarını da çalan bu sahtekar sözde köşe yazarını tanımak için altta verdiğim linkleri tarayıcınızın link satırına ekleyerek okuyunuz.

http://cemologyonuncukoy1.blogspot.com/2009/01/erdin-aras-gibi-hrszlar-ne-yapmal.html

http://blogyazarlari.ning.com/forum/topics/erdinc-aras-ve-ardahansesi

.Eleştiriler & Yorumlar

:: vah..
Gönderen: Aysu / , Türkiye
17 Eylül 2008
insan duygusu bile paraya çevrilmiş.çatı aralarım kusacak.. saygılar.




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın politik olaylar ve görüşler kümesinde bulunan diğer yazıları...
Dingil Rover
Amerikan Kovboyları
Amerikadan Örnekler
Oy Dingala Dingala
Halkını Düşünen Padişah
Deniz Feneri Çetesi
Burç Acar Nerelerdesin?
Cesur Yürekler Aranıyor...
Bam Güm Siyaset
Bir Zamanlar

Yazarın eleştiri ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Yalanlara Dair Erdinç Aras
Pal Sokağı Çocukları
2009 Blog Ödülleri ve Wolkanca
Wowturkey. Com Un Gerçek Yüzü
Anlat Bana Hocam
Adam Üç Dil Biliyor
Saklambaç Oyunu
Eski Duvar Yazılarımdan
Tehdit-i Aksan Sökmez Bize
Televizyon Reklamları

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Horse Latitudes [Şiir]
Aşk Makinam [Şiir]
Hala Çarşambaya Perşembe Diyenleriniz Var. [Şiir]
Canlandır [Şiir]
Canlandırdı [Şiir]
Hayvanlar ve Hayvanlar [Şiir]
Yes 10 Yaşında [Şiir]
Aptal Adam [Şiir]
Salome'nin Hikayesi [Öykü]
Dumlupınar Faciası ve Bir Aşk Hikayesi [Öykü]


CEM AKKILIÇ kimdir?

DUYGUSAL, GURURLU, KRİSTAL BİR AYNAYIM. Gülene kahkaha, sırıtana tokat, tükürene balgam atarım.

Etkilendiği Yazarlar:
ALDOUX HUXLEY


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © CEM AKKILIÇ, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.