Yaşamın her anı hakkını ister. -Goethe |
|
||||||||||
|
(10 Cilt -1000 Şair) 1.ANASAN Yayınları olarak, bu ansiklopediyi 10 cilt olarak planlandık. Her şaire 1 sayfa özgeçmiş, iki sayfada şiirleri olmak üzere toplam 3 sayfa ayrılacaktır. Her ciltte 100 şair olacak ve şairler soyisim Alfabetik sırasına göre yer alacaklardır. Resimler vesikalık resim boyutunda olacak ve isteyen bayan şairlerimiz resimlerinin yayınlanmasını istemiyorlarsa resim kullanılmayacaktır. 2. Yaklaşık 1000’e yakın şair ve yazarın yer alacağı dev ansiklopedide yeni şair ve ozanlara da yer verilecektir. İlk ciltte yer alacak şairler kayıt sırasına göre kabul edilecek olup, 100. şairden sonrakiler 2. cilte alınabileceklerdir. 3. Ansiklopediye şiirleri antoloji kitaplarında / dergi-gazetelerde yer alan şairler de katılabilir.) Ancak son çıkan YAYININ , aşağıdaki yayınevine adresine gönderilmesi gerekmektedir. Çünkü ansiklopedi ilmi ve kaynak eser olduğundan, ispatlamak zorundayız. Mutlaka bir şiiri veya yazısından biri dergi, gazete veya internet de yayınlanması gerekiyor. 4. Bir sayfada kısa bir hayat hikayesi, fotoğraf, çıkan veya çıkacak şiir kitabı adı, web sayfası ve e-mail adresi yer alacaktır. Bu bilgilerin yer alacağı aşağıdaki form doldurulup, sabitince1@hotmail.com’a gönderilecektir. Mesaj ve katılım bedeli alındığında bilgi verilmektedir. (Çünkü bazı mesajlar gelmediği için teyit edilmektedir.) 5.Ansiklopedinin 1 ciltinin toplam ücreti 30 YTL, peşin alınacaktır. 30 YTL aşağıdaki yayınevi hesabına yatırılacaktır. Posta veya kargo ücreti alıcıya aittir. Kendilerinin katılmadığı ciltler katılımcı şairlere yüzde 50 indirimli olarak ansiklopedi elimizde olduğu sürece verilecektir. 6. Alınan 30 YTL karşılığı her katılımcıya katıldığı ciltten 5 adet ansiklopedi ÜCRETSİZ verilecektir. Ansiklopedi kitabını bölgenizdeki kitap ve kırtasiyelere vererek, satılmasını da sağlayabilirsiniz. Böylece alınan kitap ücreti de çıkmış olacağı gibi, ansiklopedinin bölgenizde tanıtılmasına da yardımcı olabilirsiniz. Ayrıca ansiklopedi çıkınca, şairlerden fazladan almak isteyenlere % 50 indirim yapılacaktır. 7. Ansiklopedi 2008 yılında yayınlanacaktır. 8. ANASAN yayınevi, (Ansiklopedilerde yer alamayan) yaşayan şairlerimize imkan vererek, kültür ve edebiyat dünyamıza kazandırmaktan gurur duyar. Öğrenciler, öğretmenler, okur, şair ve yazarlar için temel bir eser olacaktır. 9. 10 ciltlik bir eseri ancak rüştünü ispat eden büyük bir yayınevi çıkarabilir. Bilindiği gibi ANASAN yayınevi, 60’a yakın kitap, Anadolu şiir antolojisi 4.cilt, Anadolu Hececileri antolojisi 5.cilt olmak üzere 9 cilt antolojiyi yayınlamış, Anadolu Şiir antolojisi 5.ciltin baskı işlemi bitmek üzere olup, 2007 Şairler antolojisi yayına hazırlanmakta, Türk Dünyası şairler antolojisi hazırlanmakta ve Türk Kadın Şairler antolojisi için katılım sürmektedir. Anadolu Sevdası Dergisini yayınlayarak, Türk Kültür ve Edebiyatına hizmet etmiş ve etmeye devam eden büyük bir yayınevidir. 8.Yılımızı 10 ciltlik ansiklopedi ile taçlandırmak istiyoruz. 10. Ödemeler için hesap numarası:Sabit İnce Posta Çeki hesabı 254991 nolu posta çeki veya T. İş Bankası Kayseri Düvenönü şubesi 5302 0274190 nolu hesaplara yatırılacaktır. 11. Ayrıntılar anasan.net internet sitesinden ve www.antoloji.com gibi şiir ve edebiyat sitelerinden de incelenebilir. 12- Ansiklopedi kapak tasarımları sizlerin de katkılarıyla hazırlanıp, önerileriniz ve tasarımlarınız mutlaka değerlendirilecek ve sizlerin oyları ve begenisiyle karar verilecektir. ÖNEMLİ NOT: Kesinlikle rezervasyon yapılmayacak ve bu tür ricalar da dikkate alınmayacaktır. GÖNDERİLECEK FORM ÖRNEĞİ: Fotoğraf: (Mutlaka Olacaktır) Adı Soyadı: Kısa Hayatı: (Başkası Anlatmış Gibi) … Doğdu.... Okudu Gibi Çıkan Kitapları: Çıkacak Kitabı: Kitabın yayınlandığı Yayınevi Web Adresi: Yer Aldığı Antoloji Kitapları: Email Adresi: Telefonlar: iş, ev, cep"
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © sabit ince, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |