Yaşam kısa, sanat uzun, fırsat aceleci, deney aldatıcıdır. -Hippokrates |
|
||||||||||
|
Aslında aradığı herkesin bulduğu gibi bir şeydi. Etten tırnaktan her hangi bir insan yeter de artardı bile… Dert Ayakkabılarını giydiğinde kapattığı kapı tekrar açıldı... Dert Gitmeler üzerine ne çok düşünmüştü. Neden aklına hep Oğuz Atay’ın Tutunamayanlar adlı kitabı geliyordu… Dert Dert, elini kolunu sallayarak ve gizlemeye çalıştığı bir endişeyle dolaşıyordu. Ya kafasını kemireceği bir insan bulamazsa, ya bulduğu insan onu anlamazsa… Dert, tüm bunları dertli dertli düşünürken, karşısına solgun yüzlü bir kız çıktı. İçine girdi. Acaba kızın bir hastalığı mı var da bu hastanede, hem yüzü de baya solgun diye endişelenmekten de kendini alamadı. Endişesinin nedeni kızın kendinden daha büyük bir derde sahip olma olasılığıydı… Kızın annesi anlayamıyordu. Neden biz diye düşündü. Oysa her şey kızının seçimiydi. Sarı saçlı bir çocuğu sevmişti, terk etti. Başkasına âşık oldu, yaşadıklarını ve yaşayacaklarını iz bırakmayacak şekilde ve kendini dövercesine yırtıp attı. Aslında istediği kendisiydi. Ailesi, kız sanrılar görmeye başladığında doktora götürme zamanı diye düşündü. Gitmeliydi, her şeyden kaçmalıydı. —Buyurun doktor, sizi dinliyorum… —Kızınıza yeni bir dert lazım… —Anladım… Kızın son derdi: kızın kendisiydi…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Necat Dilaver, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |