..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
"Gülün dikene katlanması onu güzel kokulu yaptı." -Mevlana
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Eleştiri > Politik Olaylar ve Görüşler > CEM AKKILIÇ




29 Temmuz 2008
Emine Pişiren  
CEM AKKILIÇ
Sevgili Emine hanım’TÜRK ULUSUNA YAZDIĞIM AÇIK MEKTUP’başlıklı yazınızı yayından kaldırmış olmanızı anlayamadım. Oysa ki ben sizin gardarop Atatürk’cüsü olmadığınızı biliyorum. Zaten bizzat siz söylemiştiniz bunu bana.


:BFDF:
Sevgili Emine hanım ’TÜRK ULUSUNA YAZDIĞIM AÇIK MEKTUP’ başlıklı yazınızı yayından kaldırmış olmanızı anlayamadım. Oysa ki ben sizin gardarop Atatürk’cüsü olmadığınızı biliyorum. Zaten bizzat siz söylemiştiniz bunu bana. İçerisinde adımı kullandığınız için yazınızı sildiyseniz buna hiç gerek yoktu efendim çünkü adımı yazınızdan çıkartabilirdiniz. O yazıyı kaldırdığınız için davanızda ne kadar ciddi olduğunuzu anlamış bulunmaktayım.

Sizi manevi evladı olarak kabul ettiğini söylediğiniz sayın Halil bey konusunda yapmış olduğunuz gayretleri ne yazık ki artık samimi bulmuyorum. Benden bu konuda yardım istediğinizde size yapabileceklerimi söylemiştim ve bu konu için Kurmay subayı yakın bir dostumdan ricada bulunmuştum. Hatta o subayın telefon numarasınıda size vermiştim. Ancak siz bu yardımı yeterli görmediniz ki, bana; manevi babanızı ziyarete gittiğimde telefon konturu ve sigara almamı öğütlediniz.

Beni ''manşetlere'' taşıdığınız konusunda ki iddianıza gelirsek; sevgili Emine hanım, ben manşet olmak gibi bir çabanın içerisine hiç bir zaman girmedim. Ama yazdıklarımın çoğu manşet oldu. Her şey doğal akışında okuyucularımın ilgisiyle oluştu aslında. Cemology Onuncu köy’ün Alexa raporlarına bir göz atmanızı tavsiye ederim. Ayrıca -sizin de yazılarınızı gönderdiğiniz- İz Edebiyat sitesinin anasayfasını açıp ''çok okunanlar''a ya da ilgili sitenin manşetlerine bakabilirsiniz. Benim Atatürk olmak! başlıklı yazıma göndermiş olduğunuz yorumunuz yüzünden okuyucu sayımda ne bir artış oldu ne de bir eksilme. Dolayısıyla yazıma yorum yazdığınız için, beni tepelere çıkardığınıza olan inancınızın ve iddianızın gerçek dışı olduğunu söylemek istiyorum.

Son olarak; Mustafa Kemal Atatürk’ün yeğeni olduğunu söylediğiniz ve kendisi için ''çırpındığınız'' sayın Halil beyi, manevi kızı sıfatınızla neden yanınıza almadığınızı ve ''Fethullah’ın arka bahçesi'' diye tanımladığınız yaşlılar yurdundan kendisini niçin kurtarmadığınızı bir türlü anlayamamaktayım.

Çok derin saygılarımı arz ederim efendim.

Cem Akkılıç
29 Temmuz2008


* * *

Tuncay Özkan'ın sitesi ''Biz kaç kişiyiz nokta com'' da nebula40 demir niki kullanan yazı hırsızı şahıs halen ''Cumhuriyet Çıkmazı'' başlıklı yazımı kullanmaktadır. Ayrıca bu kişi yazımı çalmakla kalmayarak, başlığımı Takiye olarak değiştirmiş. Siteye yaptığım başvuru sonucunda, üyelere mesaj yollayabilmem için 5 Ytl para istenmekte.Tuncay Özkan'ın neden ciddiye alınmadığının açık bir belgesidir bu olay.



http://cemologyonuncukoy.blogspot.com/2008/07/emine-piirene-ak-mektup.html

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Emine Pişiren hanımefendinin aşağıda yaptığı yoruma cevaptır.

Sevgili Emine hanım yorumunuzu sabır gösterip okudum. Ancak yazıma dair bir cevap vermek yerine hakaret etmeye devam etmişsiniz.

Herşey edebiyat değil efendim.Kaldı ki bunu şimdi sizden öğrenmiş durumdayım. Edebiyat hakaret içermez değil mi Emine hanım.

Benim aynı yazımı Edebiyat defteri isimli siteden kaldırtmayı başardınız. Ancak sanırım İz Edebiyat sitesinde torpiliniz yok ki bu yazıma müdahale ettiremediniz.

Şimdi asla açıklamayacağım bazı şeyleri burada açıklamak zorundayım.

Size,Türk ordusunda görevli bir dostum telefon açmıştı. Aynı anda sizinle msn de konuşuyorduk ve tavırlarınız son derece dostaneydi.Siz aynı anda telefonda arkadaşımla konuşurken bir anda bana düşmanca davranmaya başladınız. Bana sahte Atatürk'çü dediniz.Bütün konuşma geçmişlerimiz duruyor kanıt olarak.

Arkadaşım size,sayın Halil beyin,Atatürk'ün kaçıncı kuşak akrabası olduğunu sormuş ve siz dördüncü kuşak demişsiniz. Halbuki siz YEĞENi diye lanse ediyorsunuz. İlgiçtir arkadaşım size bu soruyu sorduğunda bir anda msn de bana saldırmaya başladınız. Konuşma geçmişlerimize bakıyorum bana saldırmanız ve hakaret etmenizi gerektirecek hiç bir sözüm yok size. Ne kadar ilginç değil mi ?

Bana, Halil beyi ziyarete gittiğimde sigara ve kontur götürün demenizi hiç anlayamadım. Ben yaşlılara saygılı bir insanımdır.Bunu Halil beyede sorabilirsiniz. Ziyarete gideceğim zaman eli boş gidilmeyeceğini bilirim.

Şimdi nerede ve hangi yazıda çırpındığımıda ayrıca merak ediyorum.

Cem Akkılıç 14 Ağustos 2008 İstanbul

Bu ek yazıyı aşağıdaki Emine hanımın yorumuna karşılık yazdım.Kendisi aynı medeni davranışı göstermeyerek, Edebiyat defteri isimli sitede benim yorumumu sildi.Hatta sitedeki yazımıda kaldırttı.Ancak doğrular her zaman silinmediği gibi ilgili yazım hem Onuncu köy de hemde Burada durmaktadır.






* * *

DİKKAT HIRSIZ VAR!

Özellikle İzEdebiyat sitesine dadanan ERDİNÇ ARAS isimli yazı hırsızı, yazılarımı çalmaktadır. Aynı şekilde başkalarının yazılarını da çalan bu sahtekar sözde köşe yazarını tanımak için altta verdiğim linkleri tarayıcınızın link satırına ekleyerek okuyunuz.

http://cemologyonuncukoy1.blogspot.com/2009/01/erdin-aras-gibi-hrszlar-ne-yapmal.html

http://blogyazarlari.ning.com/forum/topics/erdinc-aras-ve-ardahansesi



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın politik olaylar ve görüşler kümesinde bulunan diğer yazıları...
Dingil Rover
Amerikan Kovboyları
Amerikadan Örnekler
Oy Dingala Dingala
Halkını Düşünen Padişah
Deniz Feneri Çetesi
Burç Acar Nerelerdesin?
Cesur Yürekler Aranıyor...
Bam Güm Siyaset
Bir Zamanlar

Yazarın eleştiri ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Yalanlara Dair Erdinç Aras
Pal Sokağı Çocukları
2009 Blog Ödülleri ve Wolkanca
Wowturkey. Com Un Gerçek Yüzü
Anlat Bana Hocam
Adam Üç Dil Biliyor
Saklambaç Oyunu
Eski Duvar Yazılarımdan
Tehdit-i Aksan Sökmez Bize
Televizyon Reklamları

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Horse Latitudes [Şiir]
Aşk Makinam [Şiir]
Hala Çarşambaya Perşembe Diyenleriniz Var. [Şiir]
Canlandır [Şiir]
Canlandırdı [Şiir]
Hayvanlar ve Hayvanlar [Şiir]
Yes 10 Yaşında [Şiir]
Aptal Adam [Şiir]
Salome'nin Hikayesi [Öykü]
Dumlupınar Faciası ve Bir Aşk Hikayesi [Öykü]


CEM AKKILIÇ kimdir?

DUYGUSAL, GURURLU, KRİSTAL BİR AYNAYIM. Gülene kahkaha, sırıtana tokat, tükürene balgam atarım.

Etkilendiği Yazarlar:
ALDOUX HUXLEY


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © CEM AKKILIÇ, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.