"Leyla'nın işi naz ve işve; Mecnun'un gözü yaşı çeşme çeşme..." -Fuzuli (Leyla ile Mecnun) |
|
||||||||||
|
Aşk her gün doğan güne bir önceki günden daha bir umutla bakmak mıdır? Aşk asıl olanın yerine kopyalar koyup avunmak mıdır? Aşk ona dokunamadığın zamanlarda bile dokunuşlarını ve teninin sıcaklığını hissetmek midir? Adını söylemekten bıkmadan tekrar etmek, sevgi sözcüklerini birbirine katıştırıp yeni kelimeler üretmek midir? Aşk Aşk onun adının anlamına kendi adının anlamını bütünleştirecek yeni anlamlar bulmak mıdır? Aşk kış gününde bile kardelenlerin olduğunu düşünüp içinin ısınması mıdır? Uzun süren gecelerde mehtabın ışığıyla karanlık yollarda kendinden emin yürümek midir? Yağan yağmurun damlalarından kaçmamak Yol kenarında her gün yanından geçtiğin mendil satan kızı fark edip üç mendil parasına bir paket mendil mi almak mıdır? Aşk Yalnız kaldığın zamanlarda en arsız duygularının baskısı altında onun la hayallerinde çılgınca sevişmek midir? Seyrettiğin her filmin kavuşma ve ayrılık sahnelerinde gözlerinin dolması ya da özgürce ağlamak mıdır? Karşısına geçip uzun uzun onu seyretmek, yüzünün bedenin her hattını hafızana kazımak ve sonra arkanı döndüğünde hiçbir şeyi hatırlamayıp tekrardan ona bakmak istemek midir? Aşk Her şey mükemmel giderken gülücüklerinizin kahkahaya dönüştüğü anda bir anda durup hüzünlenmek midir? Bu halinizi görüp sorduğunda sizi bırakıp gitmesinden korktuğunuzu söyleyip sıkıca sarılıp ağlamak mıdır? Bırakma beni diye yalvarmak mıdır? Aşk Ve onun yokluğunu yaşadığınız anların herhangi birinde bu soruların hepsinin, aşkın o olduğunu anlamak mıdır? Aşk hiç tükenmeyecek başlangıç ve bitiş zamanı belli olmayan bir üniversite sınavı mıdır? Aşk nedir?
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © ATAKAN İNAN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |