Hiçbir zaman karakterlerimin hüzünlü olduklarını düşünmedim. Tersine yaşam dolular. Trajediyi seçmediler, trajedi onları seçti. -Juliette Binoche |
|
||||||||||
|
Anlamsız ayrılıklar hep böyle olmuştur. Anlamsız kırgınlıklar çağlayan nehirlerin girdaplarında binlerce parçaya bölünmüş kalbimizi sürüklemiş, acılara gömmüştür… Bir gün kendine dönebilecekmisin, diye hep bekledim ve bekliyorum. Belki güneş kızıla dönerken bir günün son demlerinde, gözünde ışıltılar oluşacak ve düşüneceksin… Düşlerimi mutluluğuna kuruyorum, bir gün yakalayabilirsin kovaladığını, acıların kırık aynalarında yüzünü gördüğünde, çözülmez gibi gördüğün yaşam aritmetiğini çözebileceksin, diye bekliyorum hep bu duyguların ışığında… Gün kızıla çalabilir mi, sen bulunduğun adresi değiştirirmisin, acılar avuçlarını yakar mı, bir bunları bilebilsem, diye geçiriyorum aklımdan ya… Gerçek ile düşü ayıramadın. Katı bir sınır çizgisinde uyuyakaldın ve bir türlü dikenli telleri geçerek sana ulaşamadım… İnsanoğlu binlerce yıldır aşkın tarihini yazıyor ve bir türlü üçüncü sayfayı geçemedi. Binlerce yıl daha yazılacak yaşananlar… Sen bir gün paslı yüreğini hissettiğinde, güller istemesede açacak ve yeniden doğacak güneş… Sonra rüzgarlar oluşacak, yapraklar savrulacak ve attığın her adım, kalbinin şarkısını söyleyecek… Yıllar geçmiştir, geriye dönüp bakamıyorsun bile, dağlardan süzülen ay ışığı, donuk bir sonbaharın kapısında, anlamsız gıcırtılara dönüşecek ve, bir ah çekersin, diye bekleyeceğim… Sana tuttuğum günlüğün sayfaları doldu ve öykü hala bitmedi. Yeni bir defter açmanın zor olacağını düşünüyorum. Tozlu raflara kaldırıyorum günlüğümü, yeni yazdıklarımda artık sen olmayacaksın, inan bana… Yıllarımı yedin, bir günümü daha yedirmeyeceğim sana…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Yücel Dönmez, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |