Eğer bir kelebeği sevebiliyorsak, tırtıllara da değer vermemiz gerekir. -Antonie de Saint-Exupery |
|
||||||||||
|
Bir gün umulmaz bir tokat sizi içinde bulunduğunuz uykudan ayırır, şoke olursunuz, dünya başınıza yıkılır. İşte bu aşkın acımasız sürprizidir... Oysa size “Aşkım seni seviyorum” mesajları göndermiş, “Beni bırakırsan vijdan azabı çekersin” demiştir. Kanmışsınızdır... Ona nasıl aldandığınızın şokunu atlatmadan, suratınızda soğuk bir tokat daha patlar, “Artık o kişiyi seviyorum”... O kişi ona sizin gibi davranmamıştır. Siz sürekli gerçeklerin dersini verirken o, gerçekleşmeyecek bir düş dünyasına sürüklenmiştir, artık gözleri görmemekte, sizi işitmemektedir... Aşkı sorgularsınız... Kendinizi suçlar, nerede, neyi yanlış hesapladığınızı bulmaya çalışırsınız, boşuna uğraşmayın... Sizi kullanmış, duygularınızı çalıp, o kişiye satmıştır. Onu da bir gün kaldırım taşları gibi ezecektir. Belki de o kişi bunları biliyor, geçmişini biliyor ve bir gün ona aynı oyunu oynamak için sabırsızlanıyordur, kimbilir... Yine size dönmeyi deneyecektir, inanın yapacaktır bunu. O zaman kaleye gol atma sırası size gelir, öyle bir şut çekin ki yer gök inlesin... Gönlünüzdeki bir zamanların prensesi loş karanlıkların ucuz şarapları gibi yine birilerini sarhoş edecektir, hemde alkol kokan nefeslerini yudumlayarak... Bakın güneş yine aynı doğuyor, yaşam eskisi kadar güzel. Neden yeni bir sevgili bulmayı denemiyorsunuz, sizi bekleyenler o kadar çok ki... Aşkın Nefrete Dönüştüğü Anı Yaşattın... Sıradan bir duygu değildi Uçsuz gezegenlerinde sevginin Sadece ikimizdik Sonsuzluğun evreninde çiçekler açacak Aşk bademizi Meleklere sunacaktık... O kişi bunları bilmiyordu Ben düşünemiyordum Umutlar aklını yitirmişti Sen aşk üçgeninin köşesinde Yazı tura atarken Yargıç kalemini kırdı.., İstediğin oldu Artık idam mahkumuyum Sen birinin kollarında yeni hesaplar yaparken Cellat ipi boynuma geçirecek Üzülme, Ben bunu hak ettim Gönderdiğim kınayı eline yakabilirsin...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Yücel Dönmez, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |