Yaşama karşı sımsıcak bir sevgi besliyorum... -Dostoyevski |
|
||||||||||
|
Severdim aşıktım,oysa şimdi bir insanı Hiç ama hiç sevmiyorum,neden mi? İyiliğe nankörlük gördüm,hatta vahşet yetmez mi? Bu Türkiyede binlerce aynı adda biri var? Tek bir tanesi canıma etti çok zarar! Diğer tüm addakiler alınmasınlar Derler ya,istisnalar kaideyi bozamazlar Benim sevmediğim bir büyücü bir günahkar Kalbi taş sevgide yüzde yüz sahtekar Kırgınlığım laflarında olamazdı,ama canıma kastı var! Unutamadığım budur,onu gözüm görmesin zinhar! Ben akciğer kanseriyim,bu insanın zoraki yakınıyım Uzak ilde otururlar,önce oğul geldi yanıma,oğul ciğerim Oralarda iş ücreti az imiş dedi yanına yerleşeceğim Ben dedim,hayırlısı olsun,size iyilikler dilerim Sonra bir hafta geçmedi,o da geldi Çok sevinmiştim,dedim hoş geldi sefalar getirdi Bir değil üç kez dedim,kızım evine hoşgeldin diye idi Ama onun niyeti,bana karşı hiç de iyi değilmiş idi Bilemedim,bir çocuk kadar temizdir kalbim İnandım sahte iyiliğine,kötü kazık yedim Elinden bir yudum su içmekle zehirlendim Affedemediğim budur,sağlığım sıhhatimde geriledim Sıhhatimde kötülememe sebep olan odur Eski patronuyla,neden hep MSN de konuşur? Küçük oğlumu odadan çıkarıp,kapıya kilit vurur? Oğula daha sonra söyledim,o dedi bu nasıl olur? Gittiler yine uzak ile keşke hiç gelmeselermiş Besle kargayı oysun gözünü misal benim tecellimmiş Başıma geldi aklıma gelmeyen her bir iş? Ama oğula baştan demiştim,evliliğin internet evliliği rizikolu iş? Meğer canı gibi sevdiği anasını dinlemeyecekmiş? Kendisinden büyük yaşta birisiyle evlenecekmiş? Üstelik evlenmiş boşanmış biriymiş,umur etmeyecekmiş? Meğer ki oğul bir şerbelaya anasını değişecekmiş? ...ve oğul çekip gidip,iç güveyi oluverecekmiş? Olan oldu bitti,kızgınlığım suistimalliklerime! Düşünüyorum oğulu alasıya kadar,bana sözlerine 'Oğlunuzla evlenemesem bile,dost kalayım sizinle?' Oysa artık oğula,telefonla bile hatırımı sormayı yasak etti,of be! Büyülü vesaire der iken,bu benim oğluma! Neticede buz parça kırıldım,kendi oğluma! Ben ki hem ana hem baba olmuştum yavrularıma Helal olsun,bütün hak ve hukukum,canım oğullarıma! Yine tekrar ediyorum,hakkım helal olsun ona! Artık görmeyi ümit etmiyorum,o iyi olsun da! Öldüğümde bir kürek toprak atmasa dahi mezarıma! Olsun dostlar,olabilir,ki,milerimizde kara bir kader var ya,şükür Allahıma. Bir ayrılık şarkısının nağmeleri yine gönlüme dolar temelli 'Yolun açık olsun,turnam özgürsün,günü gece basar bazen, gönül gözün görsün. Allaha ısmarladık oğul,seni sevenler övünsün,övsün. Ben ise ölmeden mezara gömülenim,yine aldırma sen? Karıncayı ezmem bilirsin,yine beni sevme sen? Bana ihtiyacın yok artık,illa doğru yola gidesen! Sen seni bil yeter,dini İslam alemindensin sen. 16.06.2008.İzmir. Müfide Decdeli. Beş oğul dünyaya getirmiş,bir annenin,artık bu dünyadaki arzusu şudur ki,arkadaşlar,artık oğullarından biri ile,dünya gözü ile görüşmek dileğinden kesin vaz geçmiştir.Hatta diler ki,Allahtan,diğer alemde de,görüşmesin diye onunla. O anne benim. Selamlar,saygılar arkadaşlar.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Müfide Decdeli, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |