"Çok söz hamal yüküdür." -Yunus Emre |
|
||||||||||
|
Seyran değil, bayram hiç değil. Hayırdır? ve dibe dalmış Ali korkudan kaldıramıyor başını Tükettiği nefesleri, bir yenisiyle değiştirebilmek adına. Sınırlarını zorlamanın zorluğuyla karşılaşmanın bedelini ödercesine. Bir pil çıkmış, adına "Tor" diyorlar. Baktım kıyı bucak, tadına bakabilmek için, koklayabilmek için. Bir haber geldi. Ali zehirlenmiş, birinin "Tor"unu yedikten sonra. Haddini aşmışlığının bir bedeli de bu olse gerek. Söyle kravatlı Bayraklı adam, hüznün yalan söyleyemez. Sende bahset, Ali'nin hadaşmışlığından. Köyümüze bir büyük gelmiş, adı Tor soyadı Pil. Besbelli buraların çoğuymuş bir zaman. Herkes ısınmışlıktan dem vuruyor, kaynaşmışlıktan, sevmişlikten, umut var olmaktan ondan yana. Ali ise çaresizlikten, umutsuzluktan, imkansızlıktan... Çünkü Adı Ali Soyadı ise Pil hiç mi hiç değil. Yerinyüzündeki tüm torpilleri topladım. Çaktım bir kibrit, birini patlatacaktım, diğerlerine sıçrayacaktı çaktığım kibritin alevi. Derken bir rüzgar söndürdü kibritimi. Meğer Ali yeryüzündeki tüm kibritleri toplamış, Meğer o rüzgar Ali'nin nefesiymiş. Meğer Torpil ne iyiymiş.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Simyaver Timurlenk, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |