Tarihten öğreniyoruz ki tarihten hiçbir şey öğrenmiyoruz. -Hegel |
|
||||||||||
|
Daha doğrusu benimkinin… Hakkında hiçbir şey bilmediğim Yan masada oturan her şeyimdin sen benim Hakkımda hiçbir şey bilmek istemediğin Yan masada oturan hiçbir şeyindim oysa ben senin Soluduğumuz havadan başka ne vardı ki? İkimize de ait olan Ah! Bir de kulağımı tırmalayan bir iki nota Kime ait olduğunu bilmediğim, bilmekte istemediğim… … Gözlerin pencerenin uzağında volta atarken Ne kadar da anlamlıydı yüzün Varlığımdan rahatsız değildin Çünkü varlığımdan haberdar da değildin Bir aksesuar gibiydim ben Öylece sıradan ve öylece orada duran… … Özel biri gibi hissederken kendimi Senin dünyanda sadece herhangi biri olabilmek Son nefes gibi doya doya çekmek seni içime Sanki bir hırsızmışım da yakalanıverecekmişim gibi Belki çocukça sevmek ama yine de sevmek İnadına sevmek seni Yok! Yok, ne yapsam olmayacak Sonu kötüye varacak bu sefer de … Arada bir çevirdiğin bakışlarının peşinde Anları yakalamaya çalışan bir yönetmendim ben Tek bir kare sen içindi bütün her şey Tüm rezilliğim, sefaletim ve de ürkekliğim Hiç bu kadar zor olmamıştı sözcükleri şekillendirmek Ah ne yapayım, sana kurulamıyor cümlelerim Yasak mısın bana, anlamıyorum sebebini Çetrefil yalnızlığımın, kapılıp gidişlerimin İsyan etmek falan gelmiyor içimden Sakın yanlış anlama Ama mecburiyet duygusu kaplamış bir kere içimi Ekmek gibi, su gibi, soluduğum hava gibi Ne yapsam olmuyor Açılmıyor kapıları sensizliğin, sevgiden içeri Hani bazen bana doğru bakıyorsun ya Yalnız, bana değil, sadece bana doğru İşte o an Kendimi küçük bir fare yavrusu kadar değersiz hissettiğim o an Sebebi oluyorsun bütün korkularımın Ölüm bekleyişlerimin … Tamam, sana zerre kızamam Sana atamam suçunu içinde gezindiğim gereksizlerin Belki her şey bende gizli Bende saklı anlamı bütün senlerin, benlerin, bizlerin Ama ah ne yapayım, arada bir de olsa bakıyorsun işte Bana değil belki ama bana doğru Bir şeyler düşünüyorsun, hayaller kuruyorsun Lanet olsun işte ben bilmiyorum hiçbirini Bakışların, oturuşun, suskunluğun bile bir anlam yüklü Bilemiyorum ne yapayım bilemiyorum Düşünüyorum, arıyorum Bulamıyorum, anlayamıyorum işte … Arka fonda çalan şarkıyı mırıldanırken de Kim bilir aklından neler geçiyor da ben bilemiyorum En azından geçenler arasında ben yokum Bak bunu nasılsa biliyorum!
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Ulvi GÜVENÇ, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |