İnsanın en iyi tarafı ürperebilmesidir. -Andre Gide |
|
||||||||||
|
Günlerim kararlı bir kararsızlık içerisinde Kollarımda kelepçe değil ama aklımda sen Bir ben oluşum ki ne seninle ne de sensiz Bir de şehir;hani benim olan ama sana bıraktığım… Kız kulesine sövmüşüm,her ayağım kaydığında Üsküdarda Arka sokaklarında kaybolmuşum Beyoğlu’nun İzimi bulamamış ne bir polis,ne de bir sokak aşiftesi Sabahlayan gecelerim sinmiş adeta gözlerime Korkularım inadına gizlenmiş ceketimin sağ cebine Üzerimde bir yirmi yaş ürkekliği ve heyecanı Dilimde birkaç yasak şiir;hani uğrunda cana kıydıkları! Ayıplanmışım bir ülke düşündüm diye Fişlenmişim,güya Taksim’i kirlettiğim sözlerimle… Haliçte tek el tabanca sesi duyulmuş Bir aydını vurmuş milliyetçi bir ben Bir beni vurmuş demokrat olmayan bir sen! Kahraman denmiş katillerine,yerde yatan cansız bedenimin Faili meçhul olmuş düşlerimdeki memleketim Silinmiş 9.caddedeki taşları boyayan gizemim… … Hepsine inat uçmuş martıları bu şehrin Bana nispet kalkmış vapurları Eminönü iskelesinin Pencerende güneş,İstanbulda sabah ,Haliçte polisler… Arkamda bir sen,bir bu şehir,bir de demokrat bir ben… doğum günümde; sana bir sevgili… bu şehre de bir sen… bıraktı gidiyor,içimdeki demokrat bir ben.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Ulvi GÜVENÇ, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |