Bilim şaşkınlıkla başlar. -Aristoteles |
|
||||||||||
|
Az yağıyor çisil çisil.. Sonra hemen güneş açıyor... Bambaşka bir güzellik... Hatta güneşle yağmur yağıyor Bu gün ben.. Kendimi çok iyi ve mutlu hissettim. Öyle ki,mutluluktan ağladım. Ama halen aynı olsam keşke Akşam oldu. Ateşim var.. Hasretim var... Akşamlar yakıyor beni Yorgunum Uyumalıyım Ah bir uyuyabilsem! Of benim sevgili kalbim Onda çok... Ama çok ağrı var. Bıktım artık bir şeylerden Onun için adını anmıyorum Ben bıktığım şeylerin adını çok anmam! Hatta hiç anmam. İstemiyorum. Mecburiyetler sıkıyor beni Kimi sıkmaz ki? Neye mecburum? Hiç bir şeye diyemem Çok şeye mecburum. Her bir kişi gibi Her bir insan gibi. Bazı anlarım çok zor Hele gecelerim... İşte geceleri kendi kendimeyim Ve yükleniyor anılar göğsüme Her ne kadar düşünmek istemesem de! Mangalı karıştırdıkca.. Of sıcak! Of buhar! Bu ne har! Artık odamın kapısını kapattım. Epeyce havalandırmıştım öncesi. Uçtu sıkıcı anılar! Rahatım şimdi. Yorgunum Uyumalıyım Oy keşke uyuyabilsem! Oy benim sevgili kalbim! Buz parça olmuşsan bile... Onarılacaksın. İnanıyorum... Biliyorum. Sen en güzel Sen en sevgili olmaya Değersin. 20.03.2008.İzmir. Müfide Decdeli.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Müfide Decdeli, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |