..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Değişim dışında hiçbir şey sürekli değildir. -Heraklitos
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Roman > Fantastik Roman > Tonyy Wiseman Wondredal




13 Mart 2008
Tanrı'yı Ağlatan Fahişe (3. Bölüm)  
Ölüm ile Yaşamın Ortak Paydasında

Tonyy Wiseman Wondredal


Ne mutludur suçsuz bakire dostları unutulan dünyada dünyanın unuttuğu...


:BBDI:
Delikanlı odasının kapısına dokunduğunda gözleri dolu doluydu. Korkunun fırtınası çaresizliğin siyah bulutlarını taşımıştı gözlerine. Ne de haklıydı büyükbabası, çaresizliğin en acımasızı korkudan kaynaklanan olanıdır, derdi her zaman.
Eve girdiğinde kendisini biraz daha güvende hissetmişti, ama sokakta yaşadıklarını üzerinden bir türlü atamıyordu. Hele o yol… Hiç bitmeyecekçesine uzamış, sanki attığı her adım kendisini evinden daha da uzaklaştırıyor veya birileri evi yerinden söküp millerce öteye taşıyor gibi olmuştu. Delikanlı bir şeyi anlamıştı ki bu gece herkes bir şeyler taşıyordu: kadın büyük bir muamma, o iki adam büyük bir öfke, kendisiyse büyük bir korkunun yanında yaşanlara anlam verebilmek için çeşit çeşit sorular taşıyordu.
Antreden salona geçerken gözü aynaya takılmış, aynada kâbus renkli yüzünü görünce korkmuştu. Yanaklarında kan lekelerini ellerine tükürüp silmek istediğinde ellerinin de kanlı olduğunu gördü; kirli suyla temizlenir miydi hiç… Lavaboya gitmeden direkt odasına çıkmak istedi, umursamadı hem ellerinde ki hem de yanaklarındaki kanları… Salona garip bir bakış atarak merdivenlere doğru ilerlerken gözlerinin önü kararıyor, tansiyonu gittikçe düşüyordu. Bir taraftan sağ elini alnına koyarak kafasına destek veriyor bir taraftan da tırabzandan tutunarak bedenine destekte bulunuyordu. 2 gün boyunca hiçbir şey yememiş olması ve yaşadığı psikolojik gerilimler delikanlıyı oldukça yıpratmıştı. Vücudunun artık kendi kendini tüketerek ihtiyacını karşıladığının sinyallerini algılayabiliyordu.
Delikanlıyı bu durumlara düşüren şey 2 gün önce yaşadığı olaylardı. O günden bu güne değin her şey sarpa sarmış, bütün seküler hadiseler delikanlının başına gelmişti. Gelen her felaket ardından gelecek felaketlerin rezervasyonlarını yaptırıyordu. Delikanlı bütün olasılıkları değerlendirse de iğne deliğinden kervanlar geçirse de bir çıkış yolu bulamıyordu. Artık bu olaylardan kurtulmak adına tek bir seçeneği kalmıştı. İntihar etmek…
Evden çıkmadan önce içinde bazı tereddütleri vardı, intihar öyle kolayca hecelerine ayrılabilecek bir kelime değildi elbette. İçinde gelecek ve geçmiş zamanların eklerini ihtiva eden, hayallerin ve hatıraların arasına sıkışıp kalan bir kelimeydi intihar. Doğruydu ki hatıralar ve hayaller için tereddütte kalmak yaşamın ve ölümün ortak paydasıydı. Ama artık delikanlı kararlıydı, intihar etmek onun için tek kurtuluştu. Fahişenin söyledikleri ne yazık ki doğruydu.



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın fantastik roman kümesinde bulunan diğer yazıları...
Tanrı'yı Ağlatan Fahişe (5. Bölüm)
Tanrı'yı Ağlatan Fahişe (2. Bölüm)
Tanrı'yı Ağlatan Fahişe (1. Bölüm)
Tanrı'yı Ağlatan Fahişe (4. Bölüm)


Tonyy Wiseman Wondredal kimdir?

Felsefe

Etkilendiği Yazarlar:
yok


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Tonyy Wiseman Wondredal, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.