Sanat hem bir coşma, hem bir yadsıma işidir. -Camus |
|
||||||||||
|
Telofonum kapalı,her bir şeyim. Bıktım artık aynı şeyleri söylemekten Lakin ne yapayım,başka da çarem yok İşte yine,oflama ıhlama hallerindeyim Yine de çok iyiyim,merak etme sen `Arık çarık karık` bu sözler aklımda Bildiğin gibi arık zayıf demek Çarık da,ayağa giyilen ayakkabı tipi `Karık` işte bunu bilmiyorum doğrusu? Ne demek karık arkadaş,biliyor musun? Hanım mı demek yoksa,yok değildir! Yoksa,iyi saatte olsunlara karışan mı? Kimbilir ne,saçma sapan birinin sözleri işte! Aklıma geleceği tuttu,hiç üstünde,durmamışken Allah Allah,insanlar ne insan! Değil mi,ne insan,çeşit çeşit laflar Türlü değişik haller sözler vesselam. Maksat Beşiktaşa zeval gelmesin! Oyine zirveye çıksın,yenilmez olsun. Bana gelirken,erik kurusu getir arkadaş Çok canım istiyor,ekşi istiyor canım Oysa yaraya ekşi iyi gelmezmiş Eskiden beri duyarım,ama olsun İlla da biraz yemeliyim,hararetteyim Ben buralarda bulamıyorum! Ya epeyce halsizim,bunu sevmiyorum Üç gündür böyleyim,ne zaman iyi olurum? Çünkü bünyem kuvvetlidir benim de... Yadırgadım,şaşırdım bu halime! Yaşlandım galiba? Çok da ileri bir yaşta değilim de... Yine de tez çökecekmişim meğerse? İlk gün direk gibiydim Operasyon masasından bile... Kendim indim,yürüdüm... Yiğitliğe bir şey sürdürmemek var ya! Bir de kendi kendime ispat etmek kendimi. Sen beni bilirsin aslında... Ben de tutmuş kendimi anlatıyorum sana Velhasıl canım sıkılıyor arkadaş Sen bana asıl... Kendini yalnız hissediyor musun diye... Sorsana! Bir sorsan pişman mı olacağım sanıyorsun? Boş ver en iyisi sorma! Yine anlatırım ben sana... Seni sevdiğimi bilirsin. Alınacağın,bir şeyler yazmadım ya? Hoşca kal,sivri dillim,can arkadaş! Bu yolda,ikimiz seninle,canla baş. 08.02.2008.İzmir. M.Decdeli.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Müfide Decdeli, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |