Mektubum sanırım fazla uzun oldu, çünkü daha kısa yazmak için yeterince vaktim yoktu. -Pascal |
|
||||||||||
|
Bir işime bakılacak diyorum.ben M.Decdeliyim Bu arada bir beyefendi beni süzüyor eminim Sonra hemen yaklaşıp soruyor M.Decdeli neniz olur diyorsunuz Decdeliyim? Şaşırdım ama gururla o benim babamdır dedim Bu kez bende sual sırası,siz kimsiniz bileyim? Dedi ben onun arkadaşıyım,avukat T.İnal,sevindim Oyıllardır Balıkesirin bir numaralı avukatı,bilirdim Ama çocuk yaştaydım ozamanlar,simaen unutmuşum gibi Dedi babanız çok iyi çok müstesna biriydi Nitekim hafızam iyidir,andık eski günleri... Ozamanlar babamın memuriyeti bıraktığı günlerdi Ayşemiz felç plmuştu,babamız onun için ağlar inlerdi Memuriyeti bırakması,Ayşenin hastalığı sebebindendi Daha iyi kazanıp onun düzelebilmesi ümidindendi Bbabam o zaman Balıkesirin bir numaralı adamı,arzuhalcisi idi Canım babam gerçekten öyle iyi ve akıllı ki Bu arada tüm işler ona,Turgut bey çokca oturuyordu belki Bunları konuştuk kendisiyle,babama hayranlığı hala bakii Bir kitabını imzalayıp verdi bana,sevinçliydi Unutmak yok benim kitabımda anılar dün gibi Yıllar sonra hatırlanıp gözlerde aynı muhabbeti bulmak ne iyi Tez gitti babam,dostlar sağ olsun gönlüm acı hicraniyeli Allah uzun ömür versin avukat bey,seninle kavuşmak konuşmak güzeldi. 03.02.2008. Balıkesirli Sayın Avukat Turgut İnal beye,ithafen yazmış olduğum bu satırlarımı sizler ile de paylaşmak istedim,gönül dostlarım. Cümleye sevgiler saygılar selamlar...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Müfide Decdeli, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |