..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Dengeli bir rejimde yemeğin yeri çok önemli. -Fran Lebowitz
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Şiir > Aşk ve Romantizm > Hakan Liman




14 Ocak 2008
Yağmurda  
Hakan Liman

:AGEA:
kimsesiz hüzünler dolaşırdı şehrin ara sokaklarında.. kimsesizdi hüzünler, sahipsiz.. kime denk gelirse onun gözlerini ıslatırlardı, yaşama sevincinin ve umudun inadına.. bir şarkı duyulurdu penceresi açık bir evden, yahut yağmur atıştırırdı inceden.. zaten dünden razı olurdu kurbanlar ağlamaya.. sahipsiz, kimsesiz ve siyaha boyanmış hüzünler, en hazırlıksız anında yakalardı şehrin gürültüsünden düşündüğünü bile duyumsayamayan ya da artık hiç düşünemeyen insanları..
kimi zaman da umut önce davranır, yaşama sevincini çağırırdı imdada.. güneş açardı, güzel bir kadın geçerdi sokaktan.. yol kenarında oynayan mavi gözlü bir kız çocuğunun gülümseyişi yeterdi bazen, günü güzel bir gün etmeye.. günü gün yapmaya..
zaman durdu bir gün.. şehirde kimsenin sözü geçmez oldu, ne hüznün ne de umudun.. aynı tarafta savaştılar bilinçsiz.. yağmurun altında parıldayan bir çift ela gözle başladı her şey.. daha bir yeşile bakıyordu kadının gözleri yağmurda ve yağmur hiç böyle güzel yağmamıştı İstanbul’a..
aşk vardı ve Kaf Dağı’nın ardından çıkıp gelmişti işte.. bütün engelleri aşmış, tedirginlikleri ezip geçmiş, soru işaretlerini geldikleri yere yollamış ve tam mevsiminde, tam da yerinde bulmuştu aşk onları.. sonbahar öncesi Beyoğlu’nda..
her aşk güzeldir kendi içinde, kendince.. birlikte içilen bir şişe ucuz şarap yeter kimisine.. bazısı da boğaz manzaralı yalılarda mum ışığında yenen akşam yemeklerinde bulur huzuru..
rüzgarı birlikte hissetmek ve ormanın sessizliğini bozan şarkılar dinlemektir huzur.. günbatımını kaçırdığına üzülmeden, daha bir dolu günbatımını birlikte göreceğini bilerek yıldızları saymaktır.. ölü ozanların şarkılarını söylemek birlikte, yağmurlar ekmektir göğün göğsüne..
uzun uzadıya anlatmak anlamsız, aşk kendiliğinden başlarsa aşk, büyürse sevgi..
yağmurun hayat verişi gibi toprağa..
titreyen dallar gibi rüzgarda..
kısacası doğada..
aşk orada..
yağmurda..



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın aşk ve romantizm kümesinde bulunan diğer yazıları...
Lanetli Şehir
Sen Deyince Ben Ağlıyorum
Kendiliğinden
Bakma Öyle

Yazarın şiir ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Lanet
Henüz Zaman Varken
Viva La Beyoğlu
Tanrı?
Mavi Kuş
Gece, Şarap ve Islak Şehir Üzerine
Üç Maymun


Hakan Liman kimdir?

Kendi halinde, umutla ve tanrıyla alıp veremediği bir şeyler olan büyüme karşıtı şarkıcı çocuk. .

Etkilendiği Yazarlar:
Orhan Veli, Nazım Hikmet, Ahmet Telli


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Hakan Liman, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.