İnsanların arasında yaşadığımız sürece, onları sevelim. -Andre Gide |
|
||||||||||
|
Mumu olmayan şamdanlar gibiyim Yalnızım Teninin sıcaklığını ve saçlarının kokusunu özlediğim kadınlar gibi değilsin ama.. Farklısın.. “Yüreğinin birçok aşkı aynı anda kucaklayacak kadar büyük olduğunu bildiğimi.. Bu yüzden kalbini başka aşklarla paylaşarak ama yalnız senin aşkına sadık kalarak yaşamaya gönüllü olduğumu.. Seni ait olduğun çevre için değil, bana ait olman için değil, karşılığında beni sevmen için değil, sadece sen olduğun için sevdiğimi söyleyebilseydim..” (*) Der yazar ve ikimizi anlatır.. Eskiden olduğu gibi aşkın tanımını yapmaya çalışmıyorum Şiirlerde değişiklik yapmıyorum Sabahları somurtarak uyanmıyorum Seninle büyüyorum büyüyoruz.. Tam zamanında geldin Ne geç, ne de erken Tam vaktinde yetiştin vapura.. Biliyorsun birçok gemi geçiyor limanımdan Hiçbir şey bırakmıyor hep bir şeyler götürüyorlar benden.. Ama sen limanda kalmayı seçtin Liman mutlu şimdi Issız ve terkedilmiş değil.. Korkularımı yendiğim günün adına Bir şişe şampanya atıyorum okyanusa Balıklar sarhoş olsun diye.. Ve yalnızlığıma son veren sen Gülümsüyorsun.. Sen gülümseyince güneş sönüyor Sen gelince bütün kadınlar çirkinleşiyor Sen konuşunca kuşlar susuyor, doğa seni dinliyor “Sen” deyince ben ağlıyorum.. Bir dikişte içilmiş rakı gibi baş döndüren ve kısa süren Bir nefeste söylenmiş uzun bir cümle gibi soluksuz bırakan Ve bir kelimede söylenecekken onlarca cümleyle bile söylenemeyen garip bi’şeydin sen.. Keşke gerçek olsaydın..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Hakan Liman, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |