Şiir, tarihten daha felsefidir ve daha yüksekte durur. -Aristoteles |
|
||||||||||
|
Tek Ferit''in zoruyla,ikisi yine beraber yaşamışlar Zira Feride kimsesizmiş,üç çocuklarının velayeti kendisinde Feride babasından bağlanan maaşla yine hepsini geçindirmekde Ferit plancı imiş,başlamış planlarını programa koymaya Niyetliymiş Ferideyi,parası ile,mutlaka elinde tutmaya Bir gün almış onu,bir psikiyatriste götürmüş Demiş doktora,bunu hasta çıkaracaksın,kendini övmüş Böylece ertesi gün Feride''cik,hastaneye yatırılmakta Yine Ferit''in talimatıyla,eloktro-şok uygulanmakta Bütün bu işlemler Feride''nin isteği dışında olmaktadır Bu insafsızlıklar Ferit ve doktorun vicdanına sığmaktadır Sağlıklı bir kişiye,sağlıksızdır damgası vurur kişiler Kendi parası ve sağlık karnesiyle,Feride''yi dişlerler Çünkü,bir zaman sonra,bir çocuk doğacaktır Bu çocuktan sonra Feride yine kurtulamayacak,ayrılamayacaktır Ayrılsa bile nafaka alması,epey zor olacaktır Nitekim bir zaman sonra kurtardı kendini Feride Yetişkin oğullarının da kesin desteği sevgileri ile... Üç yetişkin çocukları ve kendine nafaka almamıştı Küçük oğullarının gerekleri için almalıydı,davayı açtı Ferit bir küçük oğluna bari faydalı olabilmeliydi Fert davada hakime,psikiyatri tedavisi görmüştür dediydi Feride''ye mahkeme dava açtı,bu kez de... Feride''ye vasi davası açıldı,o üzüntü içinde Bu dava onu yakın zamanda hasta etti Artık akciğer kanseri hastalığı riski ile mücadele etmekteydi Belki de son günlerini yaşıyordu,yaşı ellialtı Neticede içini boşalttı,ve bu itirafları yaptı. Bu yazıma bir ihtimal,devam edebilirim.Allah kısmet eder ise. Saygı ve selamlar ile... 08.06.1988.Balıkesir. Müfide Decdeli.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Müfide Decdeli, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |