Yaşam hoştur, ölüm rahat ve huzurludur. Zor olan geçiştir. -Asimov |
|
||||||||||
|
Bunlara kırk satır az Bilinir ya kardeşler Kudurmuş köpek önce kendi başın yer Bu kuduzluğa çare bulmak gerek Demir zincir faydasız Önce başa ip gerek Sürüne sürüne haince girip vatanımıza Kan doğradılar aşımıza otumuza ocağımıza Dileriz milletimize artık zeval veremeyeler O iğrenç çullarını ülkemize asla seremeyeler Yetsin bitsin artık bu zulüm ızdırap Her gün şehitler ay yıldızlı bayrağımız tabutlarında Tığ gibi gencecik askerlerimiz........... Onlar ana baba kuzuları can özlerimiz. Acıları yakıyor tüm vatanı yanıyoruz............ Masum yavruları var onların Eşleri gözü yaşlı boynu bükük Yaşamları artık kırık dökük sönük Analar babalar kardeşler yaşlı gözler Eyvah bu gidiş nereye kadar? Bu vahşete can dayanmıyor Ağaçlarımız kesilmekte ormanlarımız yanar oldu Milletce ağzımızda tad kalmadı yüreğimiz kanar oldu. -ŞEHİTLERİMİZLE- Şehitler ölmez vatan bölünmez Oşehitlerimiz ki yaşarlar içimizde biz yaşadıkca Biz gideriz onlar bakidirler dünya durdukca Mertebenin en alasındadırlar Firdevsiala''da Allahverdi''ler Mehmet''ler nur içinde yatınız Sizlerin güzel gönüllerde tahtınız Adlarınız dillerimizden hiç düşmeyecek anılacaksınız Şanlı Türk ordusunun korkusuz evlatlarısınız. 22.10.2007.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Müfide Decdeli, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |