Yedi iklim dört köşeyi dolandım / Meğer dünya her tarafta bir imiş. -Dadaloğlu |
|
||||||||||
|
Kapıdan da girmedin, hep o kapının önünde bekledin, bende buyur edemedim bir türlü. Etseydim de gelir miydin bilmem ama etmeyi çok istedim. Kapının önünde sen, arkasında yalnızlığın. Biliyor musun yalnızlığın çok vefalı ve sadık. Senin gibi değil yani. Şimdi sana aklıma gelen en kötü şeyleri söylemek istiyorum. Acıtmayı seni. Fakat senin beni acıttığın kadar canının yanmayacağını da biliyorum. Nefret etmeliyim senden, gördüğüm zaman seni, kaçmalıyım. Hatta tanımamalıyım bile. Ama yapabilir miyim? Aslında bunları sana yazmamın nedeni “belki” den başkası da değil. Belki benim olursun. Bunları okuduktan sonra. Elbette sevinirdim hem de çocuklar gibi. Ya bana rağmen başkasının oluşun nasıl çıkacak aklımdan. Boşver böylesi daha iyi. Bir gün benim olmanı isterken bile katlandım ben senin acına, sana rağmen hem de. Şimdi ise acım hafif en azından. Bir başkasının olduğunu biliyorum artık. Katlanmak daha kolay ve de bir artım var biliyor musun? Şimdi senden nefret ediyorum. Üçüncü sahsın şiiriydim ben, ama sen hiç görmedin beni. Ona gittiğinde cigaranı yaktın, parmaklarımın ucunu yaktın.felaketim oldu ağladım bende. Sen görmedin, duymadın. Kördün, sağırdın. Artık sana mecbur da değilim. Nasılsa atlatırım bunu da, unuturum seni de. Bir gün yolda karşılaşırsak ne kadar sıradan olduğunu da düşünürüm. Çünkü şunun farkındayım, sen benim olsaydın tükenecektin, çok ta çabuk üstelik. Ve bıraktığın iz sadece omzumda olacaktı.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © nazım, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |