"Yumuşak olma ezilirsin, sert olma kırılırsın." -Victor Hugo |
|
||||||||||
|
ahımla işit/gözbebeklerimden seğiren damlaları yaştır deyip geçme/affın şahika yansımadır o geceler ki alaz kelebekelerin aydınlattığı bin yükü ağır adımlar karanlıkların yazgısına bulanmış kederim/hüzünleri doğurandır şimdi ellerine bir bebek gülümseyişi/bir savaş sağanağı/bir ölüm seçeneği buramında korku mezalimi/acıma nöbetlerinde bir köz bebeği aydınlan hadi/aydınlansağ yanımı fethetti kelebekler hala haksız gururunun kutsanmayan esiridir/karanlıklar aydınlan hadi/aydınlan/her gün hasretin kadar kal içimde her günün özleyişi gibi belir gözümde/kıskanan kuyuların seslerini işit ve duyumsa hasret kanatların sana vuslattır diye çırpınışını aydınlan hadi/aydınlan/içimin notasinda/si-bemoldur/son tahlilim talihine küsmüş bebeklerin/kana yumulması/notasıdır ölümün sanki kurşun izinde zirvelerin/acıya karambol vuruşmalarda dirilmenin ve ateşli bir yaldız sabahında/gök sancımalarının/ yıldız kaynamalarının bir sebebi de sensindir/özleminin bayrak yarışında devreden günün/devrilmiş gecesinde/talihine mi ağlasın şimdi elleri kelimeler zincirine takılmış/saçlarında ziyankar karanlıkları içip içip/saçlarını karadır diye aydınlatmayan … her gün hasretin kadar içimde/ki hissetme hararetini hüzünlerin en seyyah seferlerimle/sağılsın içimdeki muştu telaşları dereyim maviden goncaları/goncaların bir yanı depremse diğer yanından beyazın intizarı/yumulmuş gözlerin serinliğinde otur ve sersemlet zihnimi/derilmemiş sözler/ateşlensin sözlüğümde renkli bir lügat çıkışsa/git diye alevini dallara vursa baharın ceziridir sanılsa/ve göğü kanatsa/depremindir ayrılığın bağrına/saplansa kederler/yağmalansa göğüm bulansa saatim/ateşin koynuna saklanan yağmur da/aşkındır telaşı seferleriyle sa’y ederken kalbimin/ebuzer sevinir aşkın girizgahıdır/intifa öncesi hazırlıklarda biriktirdiğim bir seferi yalnızlığın deyimindeyken/diğer yanında sevgilinin barış getirdiği sevgi gibidir gönlüme/aydınlan hadi ve kal içimde biriktirdiğim hasret kadar çünkü buna layıkım ben/budur liyakatım takatimin haznesine/an diye bulaştır edediliğini hadi kal/aydınlan hadi/hadi/hadi gülümse.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Bilal, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |