Ben bir dünya yurttaşıyım. -Sokrates |
|
||||||||||
|
Bak gün doğuyor, sensizliğime ışık tutuyor Bak sevdalım ay ışıdı bu gece sensizliğimi herkese ilan etmek için Yaralım, aşk kokan dudakların neden sessiz bugün Derinliğinde ulaşılmaz bir ova gibi yeşillenen o gözlerin neden yaşlı bugün Sus! Sakın söyleme! ben senden gittim deme Sen hala benim bitanemsin, sevda kokan yanık tenlimsin Sen hala benim gökkuşağımsın Renk renk açanımsın, sıkıntılarımı mutluluğa devşiren o tatlı tebessümümsün Sen dünyamdaki tek varlığımsın canımsın kanımsın Sen benim sevdiğimsin bitanemsin... Hayatımın en değerlisi, karalar bağladığım sevdamsın.. Yalnız kalmak koyar ya insana bana sensizlik koyar bir tanem.. Yalnız kalmak ne hacet sensizlik ölüm iken Dur sevdam gitme! beni sensizliğe mahkum etme yaralarıma tuz bas Hergün sevdamı başkasına sat Ama dur gitme Beni koyma buralarda sensiz, Kocaman dünyada doğmayan bir güneş yapma beni Sevdanla sar sımsıkı yüreğinden bağışla bana sevdandan bir parça Olsun sen sevmesende olur Dur gitme ne olursun Koyma beni buralarda sevgisizler sevmemişler arasında bırakma beni Vur ecelime, beni ver azrailime Ama sen gitme Bırakma beni Şu kocaman dünyada küçücük yapma beni Bitanem, aşk ateşim, solmayan gülüm Hadi dur gitme dön bak bana Yaşayamaz bu beden sığamaz bu yüreğe Bu koyu karanlıklar sanatınla yalnız bırakma beni Gitme ....
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © gamze su, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |