Şiir, duyguların dilidir. -W. Winter |
|
||||||||||
|
Seni gördüm dün sabah rüyamda Bembeyaz bir elbisen vardı Ne kadar da yakışmıştı O incecik vücuduna Sapsarı saçların beline kadardı Masmavi gözlerinse beni sana bağlayan en büyük etmendi Sonra birden bir rüzgâr çıktı Şimşekler çakmaya başladı Korkuyordun ben de korkuyordum Sürekli ağlıyordun Sen ağlıyorsun diye ben de ağlıyordum Ama seni kurtaramıyordum, yanına gelemiyordum, elini tutamıyordum… Sonra birden şimşekler kesildi Ardından da rüzgâr Artık yanına gelebilirdim, elini tutabilir, seni kurtarabilirdim Ama… Yanına gittiğimde her şey için çok geçti Sen yoktun Aslında vardın ama… O beyaz elbisen kefen olmuştu. Öylece karşımda yatıyordun Konuşmuyordun, nefes almıyordun Yanına geldim Bedenin buz gibiydi… Kalbin çalışmıyordu Sonra o rüzgâr tekrar çıktı Yine şimşekler çakmaya başladı Kaçamıyordum, seni iyileştiremiyordum Sadece bağırıyordum Kimse duymuyordu Duyanda yardıma gelmiyordu Tıpkı benim sana yardım edemediğim gibi… Sonra sabah oldu birden Uyandım rüyadan Mutluluk içinde Hepsi rüyaymış diye Ta ki senin o gece bir trafik kazasında öldüğünü öğrenene kadar…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © gamze su, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |