..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Özyaşamöyküsü başka insanlarla ilgili gerçekleri anlatmak için eşsiz bir araç. -Philip Guedella
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > Gecenin gözyaslari (soner)




5 Eylül 2007
Bazen Kaybedersin...  
Dinleyin ve deneyin...

Gecenin gözyaslari (soner)


Şu anda yazılmış birşey.O yüzden çok nitelikli ya da derinlik sahibi değil.


:BBEA:
Bazen küçük bir ezgi duyarız radyoda ve kocaman şarkıları kaçırırız hayatta.Bazen pişman olur bir daha yapmayız.Bir tek istisnası vardır bunun.AŞK...
Aşk da küçük bir ezgi gibidir ve eğer peşinden giderseniz neler kaybedeceğinizi tahmin bile edemezsiniz.Ama gidersiniz.Sonunu,kaybedecklerinizi, zaten kaybetmiş olduklarınızı düşünmeden atarsınız adımlarınızı ileri.Sonunda acı çekeceğinizi bilirsiniz.Yüreğinizde silinmeyecek biri iz bır kacağını bilirsiniz, ama sevmişsinizdir bir kere.Yüreğiniz onunla beraber atar, uykularınız onunla başlar, onunla biter.
Ama her şey gibi sonunda o da biter.O dediğim ilişki, aşk değil.Çünkü insan daha büyüğünü bulana kadar asla aşkını kaybetmez.Yenisini bulsa bile, dediğim gibi, silik bir iz hep kalır kalbinde.'Keşke'lerle dolar hayatın.Ona yeterince seni seviyorum demediğinizi düşünürsünüz.Belkide gerçekten dememişsinizdir.Ama demelisiniz.
Eğer birini seviyorsanız elinizden geldiğince seni seviyorum demelisiniz sevdiğinize.Ve eğer içtenseniz, bilin ki bir gün mutlaka yine başlayacaktır kaldığı yerden bitti sansanız bile.Ve belki de bundan elli yıl sonra beyaz saçlı biri olarak uyandığınızda ve yanınızda onu gördüğünüzde 'iyi ki seni seviyrum demişim' diyeceksiniz...



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Özür Diliyorum
Yarın Öleceğini Bilsen Bugün Ne Yapardın?
Bir Gamsızın Kaleminden...
Sevgi Özürlüler
Biz Erkekler...
Uykusuzluk...

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Papatya [Şiir]
Bulmaca [Şiir]
Sıkıştırılmış Aşk... [Şiir]
Koku... [Şiir]
Bazen [Şiir]
Utanıyorum... [Şiir]
Kandır Kendini... [Şiir]
Denizden Ellerimde Tek Kalan... [Öykü]


Gecenin gözyaslari (soner) kimdir?

Hayatı sevmekle sevmemek arasında gidip geliyorum. Ama onu sevmekten hiç şüphe duymuyorum.


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Gecenin gözyaslari (soner), 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.