..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Milli egemenlik öyle bir nurdur ki, onun karşısında zincirler erir, taç ve tahtlar batar, mahvolur. -Atatürk
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > İlişkiler > Soner BAYRAM




5 Eylül 2011
Bir Gamsızın Kaleminden...  
İçimden geldiği gibi, Olduğum gibi...

Soner BAYRAM


Kendimden bahsettim kısaca sadece....


:AGII:
Neden douymsuzsun ki birader sen? Neden her kadın senin olsun istersin de sadece seni seven bir tanesini sevip bağlanmazsın?Neden, neden?Yapamazsın çünkü sen aç gözlüsündür. Tüm aşklar sana karşı olsun ama sen hiç aşık olma.Ki istesende olamazsın zaten. Hiç ihtiyacın olmayacakmış gibi sevgiye yaşa hayatı. Ve sevgi açlığını sadece damarlarında alkol gezerken farket. Acizler gibi ağla o zaman da seni sevmiş olan ama senin bir çırpıda heba ettiğin sevgilere. Üzül alabildiğine. Pişman da ol hatta. Vur kafanı duvarlara. Sonra sabah olsun ve ayıl. Aynı tas aynı hamam ayarında devam et hayatının anlamsızlığına. Hatta sarhoşken yazdığın bu yazıyı da sil sabah uyanınca anlamsız diye. Çünkü senin için gerçekten anlamsız. Üzülünecek ya da telafi edilecek bir şeyleri bile kalmamış birisin sen artık. Herşeyi olan ama aslında kendi hiçliğinde boğulan bi asalaksın sen. Başkalarının aşklarıyla beslenip hayal kırıklıklarıyla mutlu olan bi herifsin. Sen sadece uykusuz gecelerinde beddua etmek için hatırlanacak bir isimsin. Çektirilmiş acıların hayat bulmuş halisin. Şeytanın her gün bakıp da kendinin yansımasını gördüğü kişisin.
     Eskiden insanlar neden alkolik olurlar diye merak ederdim. Şimdi anlıyorum sanırım. Yukarıda yazdıklarımın farkına varabilmem için sadece alkol yardım edebiliyor bana. Bu kadar duyarlı olabilmemin ve öyle kalabilmemin tek yolu alkol. Yeşilaycı arkadaşlara sesleniyorum; Emin olun duygusuzluğum kadar zarar vermeyecek alkol bana, biliyorum. Karaciğerim bittiği günden çok uzun zaman önce bitmiş olacak çünkü insanlığım benim.
Keşke bir kez olup sevebilseydim kendim gibi biri tarafından. Sevseydim ve beni p.ç gibi bırakıp gitseydi o da. Uzun yıllarda bir ömre yaydığım hayallerim bir anda bitseydi benim de. Yatağıma yattığımda onu görüp rüyamda beddua etmek istemek ama aşkından kıyıp onu bile becerememek. Yarım yamalak uykularda rüyalarında onunla sabahları zor etmek. Onu görme kaygısıyla hep aynı yerlere gitmek. Sonunda kaderini kabullenip sadece gözyaşlarınla inşa edebileceğin derme çatma bir ömür sürmek.
      



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın İlişkiler kümesinde bulunan diğer yazıları...
Yarın Öleceğini Bilsen Bugün Ne Yapardın?
Sevgi Özürlüler
Biz Erkekler...

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Özür Diliyorum
Bazen Kaybedersin...
Uykusuzluk...

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Papatya [Şiir]
Bulmaca [Şiir]
Sıkıştırılmış Aşk... [Şiir]
Koku... [Şiir]
Bazen [Şiir]
Utanıyorum... [Şiir]
Kandır Kendini... [Şiir]
Denizden Ellerimde Tek Kalan... [Öykü]


Soner BAYRAM kimdir?

Hayatı sevmekle sevmemek arasında gidip geliyorum. Ama onu sevmekten hiç şüphe duymuyorum.


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Soner BAYRAM, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.