En bilge insanlar bile arasıra bir iki zırvadan hoşlanırlar. -Roald Dahl |
|
||||||||||
|
Sırtımdaki yara Rüzgar’a karşı bir adım daha atmıştım.’’Elvedalar’’ gözlerde daha fazla yaşanmaya başlıyordu. Uzun zamandır İstanbullu olduğum düşüncesi sırtıma uzun çizgili bir yara yapıştırıveriyordu.Kumsal geceleri kalabalık şehirlerden uzak kalmamı istese de , sırtı duvarlara yaslı kalbim sıva çatlaklarından bihaber ,kahverenginin ela rengine dönen gözlerine adımlarını gittikçe azaltıyordu.Yukarıdaki birileri ‘’sarhoş olan bedenin değil,kalbin’’ diye seslense de,ruhumdaki inanç sadece ‘’kader’’sözcüğünden ibaretti.Mitolojide ‘’din’’ sayılan yıldızlara bakıp ,yanımda oturan kızın güzelliğinden kendimi alıkoyamayacağım sanırım.O sahip olduğu tüm sayfalarla yazı yazdığım kaleme sahip çıkmamı emrediyordu.’Yanında özgür olmak ,ne güzelmiş’’demeyi her zaman isterdim.Fakat ‘’ özgürlük’’ denen şey artık %11 alkol oranının içinde saklıydı.Yaşanılan her ne varsa ‘’keşke’’ sözcüklerini hak ediyordu.Ve keşke ‘’aşk’’ yaz aylarının terbiyesizliğine ait bir fısıltı olarak kalsaydı. Ona saygı duyduğumu ve bunun hiçbir zaman değişmeyeceğini bilmesini isterim.Bu bir danışıklı dövüş… Ne ben onu tanıdım,ne de o beni hissetti. Papatyalar karşı cinsin üzerine yağıyordu.Fikirlerim ise tanıdığım güzel ela gözleri karşısında haksız olduğumu bir kez daha ispatlıyordu. Sırtımdaki derin uçlu yara ,uzun araçlara binmeye izin vermese de ...Şu anda yoldayım. Bir ‘’veda’’ sözcüğüne ne kadar yakınsam hayatta ,gözlerindeki gülücüğe o kadar uzağım.Zannettiğim mevsim baharları nedensiz bir gökyüzü resmiydi.Oysa ki çizdiklerim ise seni benden ayıracak kadar acımasızdı.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © SERDAR TAHTALI, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |