Ağlamak da bir zevktir. -Ovidius |
|
||||||||||
|
Oysaki ne kadar değerli Ezelin ve ebedin sahibi verendi Eza ve cefa aşkın kendisiydi Hanif kullar sabreden nefeslerdi Bazen insan olmamız nedeni ile Hicranın katrelerinde sinemizden Bir şeyler sızmaz değil Feryatlar duyulmaz değil Bilakis hareket ve kuvvetin Mutlak sahibi Cenabı Hak Hazretleri olması nedeniyle Etki ve tepkilerde bu manada Önem arz etmektedir Zaman denen çark O kadar mütekabil Dizayn edilmiş ki Bela ahdini veren Her nefis akıbetin zuhuruna dek İradeyi cüz iyesi ifasındadır Hayırların nelere müteallik olacağı Esrarını korumaktadır Düşünmek elbette Ancak neyi düşüneceğimizi Bilmemiz daha anlamlıdır Hastalıklar sanıldığının Aksinde bir gerçektir Kulun niyazıyla orantılıdır Sevilenler için muhakkaktır Çünkü o müstakil bir değerdir Kadri bilendir, hamiyet perverdir Sizi anladığımı zannediyorum Hasta yatağımda tefekkür için Muhasebe imkânı buldum Göremediğim safhaların Deşifresine nail bulundum Siz kalbinizin sahibini bilensiniz O kudretin elindesiniz Tasa ve kaygı gereksiz Vehimlerde yersiz Şifa ancak yaratan Rabbe aittir Dert, illetin sebebidir Sabır, la şerike için dilenir Nimet, hamt için yeterli sebeptir Dualarımız sizinle Selam ve niyazlarımla…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Mustafa CİLASUN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |