Bir insan bir kaplanı öldürmek istediğinde buna spor diyor, kaplan onu öldürmek istediğinde buna vahşet diyor. -Bernard Shaw |
|
||||||||||
|
sonu gelmeyen şiirler yazdım hiç sönmeyen sigaralar yaktım ardı ardına ve hiç boşalmayan kadehler vardı masada.. dinmek bilmeyece yağmurlar yağıyordu gözlerimden birine baksam şimşekler çakardı bakışlarımda adın okunur,aşkın dinlenir,herkes kaçardı sözlerimden bir avuç alınsa dağlar eritilirdi yerdeki közlerimden.. dile gelmez,yaşamadan bilinmez hasretler çektim bir senin bilebileceğin sevgiler besledim ben sana teninin tuzlu suyunu kan çanağı gözlerimde demleyip içtim zehir olsan seni de şerbet diye kana kana içecektim.. geceyi saçların bilmiştim bir bir okşadım gözkyüzü taç yapmıştı bütün yıldızları saçlarına sadece ama sadece arada nefes almak için duraksadım ellerim isyankardı,kopup sana geleceklerdi bıraksaydım... vuslatın ümit çiçeklerini toplayarak geldim buraya kadar sevdanla ısıtıp kanımla suladım herbirini yüreğimde kapını yol eyledim ama yüreğin aşılmaz duvar söyle be hayal senden sonra dünyama hangi güneş doğar.. hiçbirşeyle ölçülemeyecek kıymetler verdim ben sana yüreğimin yanısıra biliyorsun neyim istesen onu da verirdim böyle umarsız böyle apansız gitmeden bir sorsana ha cehennem ha yokluğun,bir kibrit alıpta yaksana... ne dersen doğrudur hep,olmaz diyorsan olmaz bilmekteyim uğruna bin yıl yaşamalardan döndüm an be an ölmekteyim sakın ha üzülme şiirlerim öfke değil kin değil ben seni nerede kiminle olursan ol yine de herşeye rağmen hiç azalmadan daha da artan bir güçle sevmekteyim......
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © KeMaNcI^^....., 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |